• Anky

Min tärna har avbokat mitt bröllop om 3 veckor

Jag är helt förtvivlad. Hon är min allra bästa vän och hon ringde i dag och sa att hon inte kommer för att hon inte hinner. Hon sa att hon inte hade inte råd att lägga två dagar av sitt liv på att komma till Stockholm och gå på mitt bröllop. Jag känner mig helt otroligt sårad. Hon är den människa på jorden som känner mig bäst och vet hur mycket jag behöver henne där. Det fanns inte ens utrymme för diskussion och lösningar. Hon hade sluppit att vara tärna om det var problemet. Hon hade kunnat komma upp samma dag 10 min innan bröllopet och åkt morgonen därpå. Jag har rdan betalat alla hennes kostnader och hade med glädje betalt resan också. Jag hade gjort allt för att ha henne där för det var det viktiga. Nu gör det bara så förfärligt ont ocg jag vet inte hur en vänskap överlever detta....

• Svar på tråden Min tärna har avbokat mitt bröllop om 3 veckor
  • Ida Halmstad

Ville bara ge dig en spark i rumpan och önska dig lycka till!! Även fast det känns som en jobbig situation så försök att inte tänka på det och njut av din dag!! det kommer att bli en underbar dag!!! kram

• janson77

Jag undrar VARFÖR hon inte har tid, vad är hennes anledning till att INTE ha tid??
    Kan det hänt henne nåt som hon inte vill berätta??

• Morr

LYCKA TILL på lördag och hoppas att ni får en helt underbar dag tillsammans med era nära och kära!! stor kram

• Lajsan

Vill också önska lycka till på bröllopet, man blir helt stum när man läser inlägget "har inte tid" hallå eller! Hon får skylla sej själv att hon missar eran fantastiska dag. Hon kommer ångra sej. Det är nästan så dumt så jag kan tänka att det är gjort som en kupp att hon säger det och vill överraska dej på bröllopsdagen genom att bara dyka upp ???

• AnkanP

Hon kanske inte mår så bra av någon anledning? Jag hoppas du kan släppa detta för nu och njuta av din kommande dag istället. Lycka till med både bröllop och din "vän".

• potäten

Fråga hur hon mår! Låter som om hon kan må dåligt. Kanske nåt du missat mitt i allt planerandet, men prata med henne och fråga! Bara min första tanke när jag läste. Man kan ju gå rät mycket upp i bröllopsplanerandet, som vi väl alla vet..... Kanske har hon försökt antyda något tidigare?

• Peters Fridelina

Idag är den stora dagen!!! Grattis!!!
    Jag trillade förvisso in på tråden
    idag, men jag blev väldigt tagen av
    det du skrev. Det var direkt dålig stil
    av din "vän".
    Är nyfiken av hur dagen ändå blev!!!
    Det är ju Din Stora Dag! ;)

Uppdatera gärna hur det löser sig med
    henne. Hade hon något "giltigt" skäl?

• Taatiana

Hoppas allt går bra idag, trots det med din vän! :)

• Suniz

Idag är din stora dag och jag hoppas innerligt att det blivit precis så som du tänkt dig och velat (förutom det tråkiga med din kompis)!!

Massvis med kramar på DIN dag!!!!

kram kram

• Awen

Hoppas du haft en fantastiskt bröllop och en härlig dag igår!

Massor med kramar!

Svar på tråden Min tärna har avbokat mitt bröllop om 3 veckor