• DanSa

ny 15 september tråd??

Hej på er alla 15 september brudar!

Det verkar som den gamla tråden är stängd?!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2306372.html
    Kan vi fortsätta i denna? Försökte se om det var någon annan som hade startat men jag hittade inget.

Hur går det för er?

• Svar på tråden ny 15 september tråd??
  • picolina

trööött idag. sov ingenting alldeles för mycket fjärliar i magen... hur ska detta gå??? annars har vi nog allt under kontroll. ska duka om några timmar. längtar!

hur är det med er andra?

• Septembercess

jag är jätte nervös och känner att jag inte har kunna lämna över massa grejjor till någon annan men har nu överlåtit det kvarvarane till min snälla mamma som säker anade ett nervsammanbrott=) Nu känns det bättre och ska sola och fixa naglarna och sedan bara fixa lite här hemma. har knappt sovit något i natt och haft mardrömmar hela veckan om att ingen kommer eller att jag försovit mej och inte hunnit fixa till mej..puhh

• Blivande Fru Ljung

Sov som en stock! Misstänker att jag inte kommer sova så mycket inatt
    Ska handla den sista maten till buffébordet & göra klar festprogrammen & servetterna. Pyssel pyssel.
    Skönt för er som kan duka redan idag. Vi får tyvärr inte lokalen förrens imorrn Men det ska nog bra, vi har snälla vänner & familjen som stiger upp i otan. Själv ska jag ju bara sitta på en stol & bli omhändertagen. *hihi*
    Nä dax för den sista shoppingen.

Nu är det inte långt kvar brudar!!

• majsanna

Hemkommen från dukningen. Det blev faktiskt jättefint.
    Jag känner mig väldigt lugn inför morgondagen. Känns nästan konstigt att jag känner mig så lugn.
    I morgon kl 8.30 anländer jag till frisören, sen är det fullt upp hela dan.

Lycka till allihopa!!

• Billa

Tusan oxå, har varit vaken i 40 min. nu. Kan verkligen inte somna om! Skulle gå upp 07.00 egentligen!
    Idag ska vi ut till lokalen först, typ kl 09.00. Jag ska dekorera tårtorna å syrran ska fixa blommorna som ska vara på borden! Sedan vid 10.00 ska jag vara hos frissan!
    Ska bli riktigt kul idag! Nervöst bara! Men när kyrkan är avklarad kan man nog slappna av lite mer!

Lycka till idag!

• majsanna

Nu har jag också vaknat. Jag har sovit som en stock i natt. Nu känns det overkligt att vi snart ska gå in i kyrkan! Om en timme ska jag vara hos frissan så nu är det frukost som gäller.

Lycka till idag!!!

• Blivande Fru Ljung

Lycka till idag alla brudar & ha det riktigt roligt!!
    Hoppas vi syns imorrn...

• Billa

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Vilka underbara dagar vi haft!!!! Helt sjukt!! Ska skriva ihop en bröllopsberättelse sen, nu ska vi till affärn å panta flaskor! Har ännu inte förstått att JAG är GIFT med ERIC!

• Blivande Fru Ljung

Ojojoj, det finns INGA ord som på ett riktigt sätt kan förklara gårdagen. Men ett ord som ligger nära till hands är Fantastiskt!! Alla dessa människor som kommit för att fira våran dag, alla värmande & uppskattande ord, våra släkt & våra vänner. Har fått en känslofll storm som rör runt i kroppen. Känslor som jag inte trodde jag skulle få efter vår bröllopsdag.

Vi hade en otroligt fin bröllopsdag, kommer med bilder senare.

Nu ÄR jag FRU LJUNG!! *IIII*

• majsanna

Nu börjar jag landa lite efter en härlig dag igår. Solen lyste ikapp med oss.
    Några bilder finns här: majsanna.blogg.se

• Mrs  B

Vilken fantastisk dag det blev igår!!!!!!!!!!!!!!!!

Helt underbar och vi fick faktiskt uppehåll här nere i Skåne också fast blåsten var inte att leka med och lite kallt var det också. Men SOLEN sken och vi var lyckliga!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag Mrs B på riktigt!!!!!!!!!!

• Jungblom

Nu är första ggn jag sitter vid datorn igen.

Helt underbar dag igår. I kyrkan var det så stämningsfullt och det var först då jag verkligen fattade vad som hände, vilken underbart rörande känsla.

Allt gick så fort önskar att ett dygn har fler timmar så att man får njuta mera.

Skriver mer senare

• picolina

numera gift kvinna. härligt! allt var toppen verkligen över förväntan!

• majsanna

Nu är jag tillbaka på jobbet efter helgens bravader. Känner mig fortfarande helt ofokuserad och är fasligt trött. Så idag går det i slow motion. Hur känns det för er andra?

• Jungblom

Här är det nervöst, för jag kanske är gravid!!! Gah helt otroligt... trodde att det skulle bli lugnt nu efter bröllopet men naturen verkar vilja annorlunda.

• Blivande Fru Ljung

Vår toastmaser kommer snart med lite bilder från lördagen. Ska bli så kul. Har redan fått en mailad till oss som ni ser. Hoppas kunna lägga upp några här snart.

Är det nån som fattat vad som hände i lördags eller är jag väldigt efter?

• majsanna

Billa: Vad fina ni var. Häftiga tårtor! Verkar som ni hade en härlig dag.

En hel del bilder från vår dag finns på min blogg majsanna.blogg.se

• Billa

majsanna, tack! ja många komenterade tårtorna! Alla ville veta om jag gjort dom själv! Men jag gjorde ju bara dekoren själv!

ar varit inne på din blogg! Superfina bilder!

Svar på tråden ny 15 september tråd??