• DanSa

ny 15 september tråd??

Hej på er alla 15 september brudar!

Det verkar som den gamla tråden är stängd?!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2306372.html
    Kan vi fortsätta i denna? Försökte se om det var någon annan som hade startat men jag hittade inget.

Hur går det för er?

• Svar på tråden ny 15 september tråd??
  • DanSa

Thi hi en till med panik här!! eller ja det pirrar härligt i magen när jag tänker på att vi snart faktiskt är herr och fru. Är ute och går varje morgon innan frukost nu, min härliga toastmadame som verkligen vet hur gärna jag vill bli av med de sista kilona, ringer mig varje morgon och tar med mig ut på en låång prommis. Vi går ut vid 05 och är tillbaka vid 06, in i dushen och sen till arbetet. Är bara 3 arbetsdagar kvar nu sen är det äntligen semester!!!
    På torsdag ska jag till sömmerskan och förhoppningsvis får jag sy in den, har inte provat klänningen på några veckor nu. Började min banting på 67-68 kilo och är idag nere på 60!!!! Är såååå himla glad!!! Har bara två kilo kvar nu sen är jag nere på samma vikt som innan jag träffade min blivande. Är däremot såååå godissugen så att jag inte vet vad jag heter snart!!! På fredag kanske vi får hämta ringarna samt prova 2 st varianter på bröllopstårta....SHIT det börjar verkligen dra ihop sig nu!!! *NERVÖS* *PIRR* *PIRR*

• majsanna

Jag har faktiskt inte panik, bara nervös. Vi har inte alls mycket kvar att göra. Idag ska jag ringa hotellet och min frisör för att checka av att allt är under kontroll. Sedan är det mesta gjort.
    Vi kommer vara lediga nästa torsdag och fredag för att hinna fixa det absolut sista tex dukning och hämtning av kläder.

Festprogrammet sitter våra kompisar och gör. Verkligen skönt att slippa det!

Allt är under kontroll här förutom att jag börjar bli fruktansvärt nervös!!!

• Jungblom

Jag är inte nervös, bara förväntasfull.
    Panik har jag inte heller faktiskt, det mesta är gjort, små detaljer kvar som jag ändå inte kan göra nu.
    Det jag är mest nervös över är att jag ska till tandläkaren idag och de kommer hitta en massa hål! Usch :(

• Jungblom

Haha det var inga hål! Gud vad glad jag är :)

• DanSa

Jungblom: Guuuud vad sköööönt!!! Har själv tandläkarskräck och måste dit efter bröllopet (har inte varit där på evigheter och törs inte ens tänka på hur många hål jag kan ha). Härligt att ha det avklarat!

Imorgon ska jag till sömmerskan och jag är verkligen skit nervös!!!!! Har inte sett klänningen på jätte länge och vet inte hur den kommer att sitta.

Får jag fråga er andra vad ni har köpt för presenter till tärnor, bestman, toastmadame´s osv? Har ni köpt någonting? i vilken prisklass? Får jag också fråga om ni har solister i kyrkan och isåfall vad ni betalar dem? Jag har en tjej som ska sjunga i kyrkan och hon har med sig en kille som ska kompa. Det är en kompis kusin och hon får åka ca 1,5 timme till kyrkan. Bensinpengar är ju självklart men sen då? hur mycket ska jag betala? är så himla glad att hon ställer upp men man är ju inte direkt den rikaste....tyvärr.... Vad säger ni andra?

• Jungblom

DanSa: Vi ger var sitt armband till tärnorna de kostar ca 350 kronor styck (har fyra), tänkt ge manschettknappar eller slipsnål till bestmannen i samma prisklass. Toastmadame har vi inte riktigt bestämt än, kanske en massage.

• Jungblom

Hej allihopa!

NU är det bara 1 vecka kvar!!!!
    Kommer bli mycket i veckan, men det ska bli så kul!

• majsanna

Ja, 1 vecka kvar. Det var det första jag tänkte på när jag vaknade.

• Billa

Ja det är inte klokt!! Om en vecka och 45 min. står vi där i kyrkan! Hoppas på bättre väder än idag bara! Riktigt grådassigt! Ska köpa en finare kofta på måndag om det skulle bli kallt!

• Jungblom

Billa här är det solsken och ganska varmt så det får vara precis likadant

Svar på tråden ny 15 september tråd??