• DanSa

ny 15 september tråd??

Hej på er alla 15 september brudar!

Det verkar som den gamla tråden är stängd?!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2306372.html
    Kan vi fortsätta i denna? Försökte se om det var någon annan som hade startat men jag hittade inget.

Hur går det för er?

• Svar på tråden ny 15 september tråd??
  • Septembercess

.. jag har jätte svårt med koncetrationen och jag måste plugga.. men men veckan innan har jag inga lektioner i alla fall=) jag väntar bara på mitt halsband som är på puts och omknytning. Har ni pratat med kantor eller präst ännu?

• Mrs_B

Septembercess

Träffade och pratade med prästen i förrigår och sen ringde kantorn igår, så det är ganska klart hur de och vi vill ha det.
    Lite smådetaljer kvar bara.

• Billa

Vi har pratat med både kantor och präst. Vi ska till kyrkan igen nästa helg och öva med tärna,marsalk och musiker! Tusan...det är ju bara två veckor kvar nu!
    Jag tycker det käns som en evighet sedan då man började planera detta bröllop å nu är det snart här. Känns konstigt!

• Septembercess

..igår pratade jag med vår präst i telefon och vi ska träffas nästa vecka=)så nu är det bara psalmer, bordsplacering och fest o vigsel program kvar=)
    ..och två eximinationer i skolan..=)

• mimmisen

Hejsan!
    Här är en till som ska gifta sig den 15 september. Börjar bli riktigt nervös nu, det är faktiskt bara två veckor kvar. I tisdags var vi och provdukade lokalen och pratade om det sista med kocken så nu känns det att det är på allvar.
    Är alla ni andra klara med allt än eller har ni något kvar?

• Tossi

Hej här är ni ju!

Nu börjar allt falla på plats, är lite smågrejer kvar ändå.
    Min ring kom igår :) Jätte fin.

Verkar inte som om jag kommer få någon möhippa, men jag får väl lite skylla mig själv som jobbar i storsett varje helg hela sommaren. Men det gör inget, torsdagen innan bröllopet ska jag och min fyra systrar (tärnor) träffas för lite skönhetsvård :)

I tisdag träffade vi kocken, kallskänkan och en av servitriserna för att besvara deras frågor och de våra, ska bara få tillgång till lokalen så att kocken kan se köket.
    Och jag var och sydde in min klänning som jag kommer hämta ut den 11 september igen.

I onsdags träffade vi fotografen och har gjort slutbokningen :)

Förra veckan träffade vi prästen och vår trumpetsolist. Så alla musik är bestämd.

Vi har nu fått veta att det ska vara ett annat par som ska gifta sig efter oss i kyrkan! Så min mamma har ringt till den brudgummens mamma för att fråga om de kan samordna dekorationerna i kyrkan.

Just det i förra veckan var vi till bageriet och gjorde vår beställning av tårtan, konditorn ska ringa oss veckan innan för att checka av smak och sånt lite mera. Vi har lämnat en bild :)

Det känns verkligen som om det är nära nu men ändå så långt kvar!

• Mrs_B

JAG HAR BLIVIT HIPPAD!!!!!!!!!!!!!

JAG HAR BLIVIT HIPPAD!!!!!!!!!!!!!!

Detta trodde jag ALDRIG!!!!!!!!!!!!!!!

Blev kidnappad på jobbet och sen följde smycketillverkning och middag på stan med sex kompisar och släkt. :)

Perfekt för en gravid kvinna!!!!!!!!!! :)

• Mrs_B

Tossi

Ja, det var helt lyckat igår och helt i min smak.

Trodde verkligen inte att jag skulle få någon eftersom de som är bjudna till bröllopet inte umgås annars av tjejerna. Vilken överraskning!!!!!!!!

• majsanna

Nu känner jag att nerverna börjar komma. Idag när vi skulle fundera och planera lite blev jag irriterad och aggressiv och min blivande var oengagerad och ointressad. Helt tvärtemot vad vi brukar vara.
    Det är inte lång tid kvar nu!!!
    Om två veckor är festen i full gång!!

Svar på tråden ny 15 september tråd??