• DanSa

ny 15 september tråd??

Hej på er alla 15 september brudar!

Det verkar som den gamla tråden är stängd?!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2306372.html
    Kan vi fortsätta i denna? Försökte se om det var någon annan som hade startat men jag hittade inget.

Hur går det för er?

• Svar på tråden ny 15 september tråd??
  • Septembercess

heksan, har inte vart aktiv i den gamla tråden men gifter mej ju nu den 15e oxå=)

• Septembercess

hejsan skulle det stå

• majsanna

Nu har jag också hittat hit.
    Vi har inte alls mycket kvar. Känns inte alls strssigt. Bara smådetaljer kvar.

• DanSa

Någon annan som har svårt att koncetrera sig på jobb? En annan jobbar en vecka till och sen är det semester men jag har verkligen så himla svårt att fokusera på jobbet. Tankarna är någon annanstans

Håller på och kämpar med de sista kilona också. Var uppe och gick 05.00 imorse. Tack vare min underbara toastmadame som släpade upp mig ur sängen. Nu jklar säger jag bara, ser mål linjen och hoppas innerligen att jag inte snubblar på slutet

• majsanna

Visst är det svårt att jobba. Är på jobbet nu och hamnar då och då på bröllopstorget...
    Jag har bara ledigt torsdag och fredag innan bröllopet, men vi hann fixa väldigt mycket under vår semester så just nu känns det ganska okej.

• Billa

Nu har jag oxå hittat hit!

Lämnade in min klänning hos en sömmerska igår....kännde att släpet va för långt så dom ska korta av det! På torsdag nästa vecka ska jag hämta klänningen! Ska bli spännande!

• Mrs_B

Hej!

Nu är jag också här! :)

På måndag blir jag arbetslös så då ska jag fixa med det sista innan den 15 sep. Inte mycket kvar nu.......

Träffade prästen igår och pratade om oss som par, framtid med mera och så övade vi i kyrkan, så nu vet vi hur det ska gå till!!!!! :) :)

Såååå spännande!!!

• DanSa

Bettan27, ringen är verkligen jättefin!!! Förstår att du är nöjd.

Billa, jag ska också till sömmerskan på Torsdag. Dock kommer jag inte att få ta med mig den hem utan vi ska prova det sista och förhoppningsvis förhoppningsvis (snälla håll tummarna) så får jag sy in den lite

vi har inte träffat prästen ännu, men ska göra det på söndag. HJÄÄÄÄLP jag är verkligen såååå himla nervös nu..fast på ett bra sätt. Det pirrar gött i magen!

• bettan27

DanSa - tack! i löööv it håller tummarna.

ang klänningar så väntar jag på min. den blir klar nästa vecka. ska man äntligen få prova den och se hur den blir! men när hon nålade in den (var 2strl för stor) kunde man få en aning och fiiiin prästen har inte ringt än!! skumt, ska ringa själv idag.........

tjoo 16 dagar kvar!

Svar på tråden ny 15 september tråd??