• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Gable

Håller med dig i det fallet.

Jag skulle kunna skriva en roman om min far. Men jag orkar inte. Svärmor är jobbig, men pappa... På nåt sätt har jag vant mig vid och insett att vi aldrig kommer att ha en normal relation. Tyvärr med tanke på allt som har hänt i vår familj. Vi skulle verkligen behöva en bra relation med varandra.

Jajaja.. Ingen ide att älta det.

mammacatta skrev 2007-09-09 17:14:44 följande:
    De är billiga ganska ofta.Min skulle jag LÄTT kunna avstå i flera år framöver utan saknad.Redigering av historien är inte förbihållet revisionisterna...
  • äntligen på väg

Jag har oxå problem med BT. Loggas ut när jag skrivit nåt och kan sen inte logga in på en stund igen.

Ang kissemissarna så är dom absolut alldeles bedårande! Hobbe ser ni på bilden . Kalle är sjövild och attackerar allt och Hobbe vill bara mysa och gosa hela tiden.

• Fru Hilde

Nämen nu blir jag nyfiken! Har jag blivit varnad för att ha varit otrevlig näää det var inte jag... kan ni facebooka och berätta? Jag måste missat något fatalt basalt... ellr nåt sånt

föresten kan jag pigga upp er med lite sånt här... funnycage.blogspot.com/2007/08/what-is-heaven.html

• Gable

Vi höll aldrig på komma in igen

Jooo, för tusen år sen blev vi varnade för att vi var lite övertydliga i en tråd. Jag kommer ihåg att du blev varnad också. Det var rysligt länge sen.

• Fru Hilde

Oj, jag måste blivit lite glömsk... jag har inge minne av detta Hur är det möjligt?

Fast jag blev varnad rejält en gång när jag hade klarat av att prata med ett troll. jag gissar att det var för att det såg ut som om jag uppmuntrade trollhelv*tet... men det gjorde jag inte, jag var bara allmänt naiv och blåst i korken.

• Gable

Ja, var det inte den varningen vi pratade om? Du har bara blivit varnad en gång. Jag med.

• Fru Hilde

Nä, jag har nog fått mer än en varning *rodnar* Men ingen som jag förtjänat...

• äntligen på väg

Jag ligger nog efter i antal inlägg: 1135 ...

• mammacatta

Så var det, en tråd om nåt totalt superlöjligt där vi blev hetsade att gå för långt och PANG anmälde trollhelvetet oss allihop.

Hmm, var det inte om vänsterprassel?
    Eller var det den tråden jag blev pingad för själv?

Svar på tråden Äntligen fredag del 10