• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Fru Hilde

Gable har du möjligen tråkigt med inväntningen?

Janos det var allt en liten söting till bebis !

Själv har jag försökt jobba idag. Det gick sisådär... men min chef var glad att jag kom. Vi har varit tre sjuka denna veckan... och det har varit kaos. Det var en förfärlig oreda faktiskt... min beställningsbok var fullklottrad, men det tog mig ett bra tag att bena ut vad som skulle skickas till vem, vem som ska hämta vad osv... jag undrar hur mycket de egentligen missade innan jag dök upp och började föra bok på allt? Kan också meddela att jag fått högra lön bara en tusing, men det är bättre än inget. Nu är det bara en tusing kvar tills jag börjar känna mig nöjd.

• Fru Hilde

Apropå när man är sjusärdeles virrig kan det gå så här:

spinger ut från jobbet till bilen, kommer till bilen.... glömde visst nyckeln..... springer in, möts av chefen som står och håller nyckeln... går till bilen.... inser att jag glömt handväskan.... går in möts av chefen som hittat handväskan.... går till bilen (känner mig lite dum) åker hem.... väl hemma inser jag att... OJ OJ husnyckeln ligger i jackfickan på jackan som hänger på jobbet ... åker tillbaka två mil till jobbet och hämtar jackan. väl där fick jag trugas i två alvedon, blev satt på en stol tills dess att de började kicka in... de såg faktiskt lite oroliga ut också Japp så var det idag.... kan det bli värre månntro?

• Gable

GRATTIS TILL LÖNEFÖRHÖJNINGEN!!!

Tråkigt?! Nej då. Det är bara frusterande att inte veta. Har jag eller har jag inte havandskapsförgiftning?! Växer hon som hon ska eller gör hon inte det?! Ska jag bli sjukskriven eller inte??

Nåväl, det ger sig väl nästa vecka. Vi har i alla fall bestämt att vi inte ska berätta för svärmor om tillväxt-problemen. Jag orkar inte tjafsa med henne om det.

Fru Hilde skrev 2007-09-07 15:41:06 följande:

Gable har du möjligen tråkigt med inväntningen? Janos det var allt en liten söting till bebis ! Själv har jag försökt jobba idag. Det gick sisådär... men min chef var glad att jag kom. Vi har varit tre sjuka denna veckan... och det har varit kaos. Det var en förfärlig oreda faktiskt... min beställningsbok var fullklottrad, men det tog mig ett bra tag att bena ut vad som skulle skickas till vem, vem som ska hämta vad osv... jag undrar hur mycket de egentligen missade innan jag dök upp och började föra bok på allt? Kan också meddela att jag fått högra lön bara en tusing, men det är bättre än inget. Nu är det bara en tusing kvar tills jag börjar känna mig nöjd.
  • Fru Cinderella
    Gable skrev 2007-09-07 15:11:26 följande:
    Försöker ni skaffa barn??
    Nope, men hade det blivit en hade nog ingen av oss blivit lessna
  • Fru Hilde

Ja Geble det måste vara rejält frustrerande. Jag lider med dig. Jag kommer ihåg när jag bara satt och satt och satt i soffan och väntade jag också Jag hade ju en massa problem med att tösen ville ut för tidigt, men hon stannade så snällt tills det var dags ändå... till slut

• äntligen på väg

Äntligen fredag
    Härligt med hög aktivitet i tråden igen!

• Fru Cinderella

japp myspus fredag.. gillar dock in dagen i sig. Ska grilla ikväll, mannen, en tjejkompis och jag. Bjöd in lite folk varav en johan vi känner. Märker sen att vi messat FEL Johan, denna johan har vi int träffat på 2 år och knappt är bekanta med. Han svarade ja, dock har ingen annan svarat ja. Så nu ska vi fyra sitta o grilla ikväll! Känns ju lagom roande. Dessutom är min tjejkompis singel, han kommer säkerligen tro att vi gjort någon slags blindate parning, usch är så nervis, hoppas det går bra. Vi har tack o lov ett helt oöppnat bag-in-box utifall att!

• äntligen på väg

Fru Cindy: . F´låt att jag garvar men det är ju faktiskt lite kul! Berätta hur kvällen blev sen!

• Fru Cinderella

Jo visst är det, vet inte själv om jag ska skratta eller gråta. Nu dock så har vi fått tag på rätt Johan så han kommer, tack o lov. Fast nu har det dykt upp en ny komsik situation.

1 gift par
    1 st singel ingela
    2 st singel johan

hur kommer det se ut?!

• Fru Hilde

Se ut... hmm.. *funderar* En glad Ingela

Svar på tråden Äntligen fredag del 10