• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Gable

Nu är det någonting som jag har förträngt... Kan du hinta??

mammacatta skrev 2007-09-09 17:10:06 följande:
    Nä.Vi gav upp att försöka omvända folk efter "incidenten", de andra här åkte inte på den blåsningen och förblir trevliga oskuldsfulla hjälpare.
  • mammacatta

De är billiga ganska ofta.
    Min skulle jag LÄTT kunna avstå i flera år framöver utan saknad.
    Redigering av historien är inte förbihållet revisionisterna...

Gable skrev 2007-09-09 17:09:27 följande:
    Vete fan... Men jag ropar inte hej förrän jag är över bäcken. 1 gång är ingen gång, två gånger är en vana.Min far däremot verkar ha någon gömd agenda att dyka upp här på jul. Det är inte heller aktuellt kan jag säga. Han och jag bråkar alltid, vi går helt enkelt inte ihop. Jag kan bita ihop nån dag eller så men en hel julhelg. Nej tack! Pratade med honom för någon dag sen och han försökte verkligen dra igång ett bråk. Man känner igen tendenserna vid det här laget. Jag är för gravid och trött för att orka, så jag såg till att avsluta samtalet tämligen snabbt. Vad är det med föräldrar?!
  • mammacatta
    Gable skrev 2007-09-09 17:12:21 följande:
    Nu är det någonting som jag har förträngt... Kan du hinta??
    Kommer du ihåg varningarna?
    Hilde fick en väl åxå?
    VI skrev rakt ut vad vi tyckte om en idiot, DIREKT poppade det upp små rutor när vi loggade in...
  • mammacatta

Våran lilla "Evil Plan" går ut på att fira jul UTAN alla andra.
    Än så länge har det inte stött nåt motstånd, men det kan lika gärna bero på att ingen vet om den än...

• äntligen på väg

Lycka är att komma på att det finns godis kvar sen igår!

• äntligen på väg
    mammacatta skrev 2007-09-09 17:17:10 följande:
    Våran lilla "Evil Plan" går ut på att fira jul UTAN alla andra. Än så länge har det inte stött nåt motstånd, men det kan lika gärna bero på att ingen vet om den än...
  • Gable

Mera om svärmor:

Hon är till och med JÄTTEGLAD över att hon ska bli farmor. Ska betala det mesta vi har köpt till bebisen bara vi talar om hur mycket vi har lagt ut. Inga kvitton eller sånt behövs, bara hon får veta en klumpsumma.

Hon till och med berättade att någon bekant till henne hade sagt att som farmor fick man bara köpa kläder på Polarn o pyret. Hon undrade om det var så och i såfall vad ville vi ha?!

Sa jag att jag är i fullständig chock????

Eller är det så att hon har ändrat strategi för att förvirra fienden?!

• äntligen på väg

Jag sitter här och är lite skengravid. Trodde att jag hade slutat med det

• Gable

Jajajaaaaaaaa!! NU plingade det till!!

mammacatta skrev 2007-09-09 17:15:54 följande:
    Kommer du ihåg varningarna?Hilde fick en väl åxå?VI skrev rakt ut vad vi tyckte om en idiot, DIREKT poppade det upp små rutor när vi loggade in...
  • Gable

Bara jag som har rejäla problem med BT?!

Äpv - jag hoppas så för eran skull!!!!! Varför ska det vara så j-vla svårt ibland?! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

Jag måste fråga en helt annan sak som jag har tänkt på, hur går det med kissemissarna??????? Är dom bedårande?????

Svar på tråden Äntligen fredag del 10