• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • mammacatta

Förstog jag väl - inga bilder där inte...

Du är för hemlig helt enkelt.

• mammacatta

Åsså kan man inte inboxa än heller - vafasan är detta...

• mammacatta

Jag hittade det - när det inte finns nån ikon så finns det inte-syndromet.

• Cybermamman

Det fanns visst bilder, om du tagit köksvägen förstås ... men nu har jag öppnat stora ingången. Välkommen

• Cybermamman

Åhhhh, nu släckte hon och gick hem

• Cybermamman

Vill du se en stjärna ... se på mig

• mammacatta

Varför sa jag inte bara NEJ!!!

Jag är så arg att jag KOKAR!

Kärringjäveln var här nu och FAST jag sa att det är lite mittimaten och det blir så hejjigt när det är folk, så klampar idioten in.
    "vi ska inte stanna så länge"

Varför sa jag inte bara "NEJ, det är inte så lämpligt nu. Ni får ringa innan ni kommer, vi ska äta nu."
    Det är inte ohyfsat att be folk ringa först, eller hur?

Dessutom stannar hon HELA tiden ungarna äter och uschar och ojjar - uppfostrar sonen som har 3årstrots, TROTS att jag säger att det är OK.

Så jag ska nu äta halvkall mat. Haha. Jätteskoj.

• Fru Hilde

Såja Katta *stryker medhårs*

Det verkar inte vara helt nyttigt att bli så arg på svårmor. Du måste nog försöka ändra på något, annars kommer du väl explodera på precis fel ögonblick endera dagen och sådana ögonblick brukar man ju inte vilja ha. När man hamnar i den sitsen att det svartnar för ögonen av ren islka och man säger sådant som INTE ska sägas på just det sätt det kommer ut.

Jag kommer nog få ett sådant ögonblick, något år, vilket som helst, i framtiden. Min svärmor tror ju så mycket och bara hälften eller en liten, liten bråkdel av det stämmer överens med verkliga livet. Fast numera är hon mycket försiktigt i närheten av mig. Hon är ju en hemskans intelligent kvinna (fastän jobbig) så hon har förhoppningsvis begripit att hon ska vara försiktigt kring mig.

Svar på tråden Äntligen fredag del 10