• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Fru Hilde

hmmm vet ni vad? Nu är jag hemskans trött på mina stavfel !

• äntligen på väg

MC: Man kan nästan tro att du är lite irriterad

• janos

Ho hoooooo!?!?!?! Vart äääääär ni??? Det är ju äntligen fredag

• mammacatta

äntligen på väg skrev 2007-09-13 20:31:06 följande:

MC: Man kan nästan tro att du är lite irriterad
    Nähä?
  • äntligen på väg

Äntligen fredag. Fast ingen höjdarfredag tyvärr.

Vart ingen bebbe denna gången heller. Blir så förbannad på mig själv! Jag hade ju slutat hoppas på det! Till och med bestämt mig för att vi har det väldigt bra som vi har det, bara jag och M och katterna. Men det kändes så mycket den här gången att jag verkligen började tro på på det. Har haft ont i boobisarna i snart två veckor och känt mig dåsig och lätt illamående. Men som sagt, det var inget.

På onsdag ska jag på anställningsintervju för chefstjänsten. Hade nästan ställt mig in på att få tacka nej till den iom att jag skulle plussa. Så nu får jag bestämma mig för vad jag vill göra med framtiden. OM jag nu skulle få jobbet så kan jag inte göra ett nytt ivf-försök inom det närmaste året iaf. Och om jag bestämmer mig för att satsa på ivf-försöket (har ju tom laddat med dyr akupunktur inför det) så försitter jag en chans som jag kanske aldrig får igen.
    Egentligen har jag redan bestämt mig och M står bakom mig till 100% och det är att jag verkligen ska försöka få tjänsten. Kanske har bättre lycka med fertiliteten nåt annat år.

Skönt att få skriva av sig lite.

• Fru Hilde

ÄPV jag stöttar dig helt o fullt ! Bara så du vet det. Det kanske är bra att fokusera på jobbet ett tag. Jag antar att du blir full av frustration över det här med barnlängtan. Har inget att trösta med, för jag har inte varit i din sits, men jag insr ju att det måste vara väldigt jobbigt och ledsamt ibland. Då kan det kanske vara skönt att få rikta in sig på något annat ett tag iallafall?

• janos

*krokodil tårar i ögonen*

Imorgon åker mamma och hennes karl hem............

• mammacatta

*skickar en drös mod och styrka*
    Jag fick lite över efter att ha varit barnvakt åt en av Willes kompisar...
    äntligen på väg skrev 2007-09-14 18:32:20 följande:

Äntligen fredag. Fast ingen höjdarfredag tyvärr. Vart ingen bebbe denna gången heller. Blir så förbannad på mig själv! Jag hade ju slutat hoppas på det! Till och med bestämt mig för att vi har det väldigt bra som vi har det, bara jag och M och katterna. Men det kändes så mycket den här gången att jag verkligen började tro på på det. Har haft ont i boobisarna i snart två veckor och känt mig dåsig och lätt illamående. Men som sagt, det var inget. På onsdag ska jag på anställningsintervju för chefstjänsten. Hade nästan ställt mig in på att få tacka nej till den iom att jag skulle plussa. Så nu får jag bestämma mig för vad jag vill göra med framtiden. OM jag nu skulle få jobbet så kan jag inte göra ett nytt ivf-försök inom det närmaste året iaf. Och om jag bestämmer mig för att satsa på ivf-försöket (har ju tom laddat med dyr akupunktur inför det) så försitter jag en chans som jag kanske aldrig får igen. Egentligen har jag redan bestämt mig och M står bakom mig till 100% och det är att jag verkligen ska försöka få tjänsten. Kanske har bättre lycka med fertiliteten nåt annat år. Skönt att få skriva av sig lite.
Svar på tråden Äntligen fredag del 10