• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

måste erkänna en sak - jag har ju hela tiden trott att det var så långt kvar tills vi gifter oss och imorse när jag körde bilen till jobbet. (min brors bil) så satte jag bara på en skiva som låg i. Det var en skiva med italienska låtar på. iaf, efter en stund kom låten som vi vill ha som vår vals och jag blev helt lipig av att bara tänka på det.

Blev precis som om all bröllopspanik kom över mig. Och jag blev inte lipig över stress eller panik utan att jag faktiskt SKA GIFTA MIG!! Men mannen jag älskar bla. bla och alla jag tycker om kommer vara där m.m.....
    Blir alldeles gråtig nu igen...usch..... ÄR det kanske bröllopsstressen ändå??

• TezzAmore

MissP: Bättre att ta det nu än att få det två sekunder innan du går upp för kyrkogången!! Lipa på du bara! Det är bra att rensa tårkanalen ibland!

• Addiz

Shit, läste MissPs inlägg och fick bara sköna rysningar i hela kroppen. Är övertygad om att jag kommer att vara ett lipande, kontrollfreaks-monster (bridezilla gånger 100) hela veckan innan mitt bröllop... ;)

• Addiz

Hmm, plats också alltså? Jag hade tänkt beställa en stämpel med våra namn och datum på, men vi är fortfarande lite osäkra på exakt var vi ska vara... Vi ara ju tänkt Aschebergska Eken... Nu får jag nog maila dem igen och dubbelkolla att allt är bokat och att allt är OK... (Vad skrev jag nyss, kontrollfreak?!? ;)

• MissPhoenix

Är aschebergska eken inte bestämt? Vart är det de ligger? har för mig ett gammalt inlägg med någon som var lite arg på dom...hmmmmm

• Ab fab

jag tycker bara vi skjuter upp allt just nu. Vi har ingen riktig koll på musik, restaurang, program etc. Vi måste verkligen sätta oss ner under semestern o planera allt vad vi orkar

• MissPhoenix

lykke- så har vi också gjort då och då...men nu är det liksom bara 2veckor kvar - Vi måste ta tag i det nu. Shit, nu kom det igen. Bara två veckor kvar!!!

Addiz: såg att du skrivit i denna tråden redan www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m2205526.html

• Addiz

MissP: japp! Och jag har startat en ny tråd också... En tejej som ska ha sin fets där i juni (eller omd et var juli?) SÅ jag ska försöka få tag på henne sen, hon har lovat att meddela mig i tråden...

Mailade dem igen nu. Vi har ju dock ett bekräftelsemail från dem redan, så jag hoppas att allt blir bra! =)

• Fru Nibla

Hej tjejer!

HUr är läget i regnet??? Deppigt väder........det ska ju vara strålande solsken och 30 grader varmt så här års!

Var det bestämt nåt ang fika?

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4