• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

tezz- jag vet faktiskt inte.... Men, går inte brudparet föräldrar upp med varandra efter en stund och sen kanske brudens far dansar med buden under vals nummer 2? Äh, jag bara svammlar - jag har ingen aning!!!

Linum- Absolut

• MissPhoenix

Liiiiiinuuuuuum : valsexperten hur är det egentligen med vett & etiketten under valsen?? Vem dansar med vem och när??

• TezzAmore

MissP: Det är en djungel!

• Carma07

Linum: Måste inte ha dem idag. Det är lugna puckar. Blir det panik sticker jag till bibblan.

• Addiz

Carma: om du behöver nåt till "Det vackraste" så har jag det, fast hemma. Kan scanna in det och maila dig när jag kommer hem i em?!?!
    Har fax i vår skrivare hemmja också, men den har jag inte koppalt in, vet inte riktigt hur man gör *skäms*

• Addiz

Carma: alltså noter, istf "nåt"

• TezzAmore

Tjejer, så här står det om etiketten i kyrkan:

"Brudens släktingar och vänner sitter alltid till vänster om altargången i kyrkan och brudgummens släktingar och vänner sitter till höger."

Med andra ord, har vi suttit på fel sida på både Niblas och Nickes bröllop!!

• Addiz

Jo, men vi valde att sätta oss så på Niblas eftersom de bakersta raderna till vänster redan var upptagna när vi kom in...

• MissPhoenix

japp - brudens släkt och vänner är till vänster Bruden är ju på vänster sida och gummen på höger. Fast, jag är lite emot indelningen. Av den anledningen att t.ex så har min m2b inte bjudit nästan någon i sin släkt förrutom sina syskon med respektive och då kanske det blir "tomt" på hans sida....

• TezzAmore

Addiz: Jag har ingen aning om hur det var på Niblas, jag kom ju insläntrandes nästan med brudparet! Hahaha!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4