• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

Tezz... kan du inte smyga in på ett o annat internetcafé under resan???? Du klarar oss inte utan soss... hur tror du vi skall klara oss??+

Kan vi inte bestämma var o när för fikan innan Tezz ger sig ut på äventyr?

• Linum

Addiz: Du är ju här, och alla vet var du bor. Ska vi vara hemma hos dig? Nides är väl inte här va?

• Addiz

lykke: låter som en bar idé

• Addiz

*bra menade jag ju

Linum: självklart kan vi vara hemma hos mig om ni vill (då får vi en anledning att städa hemma ;) *fniss*

• TezzAmore

Lykke: Jag tror inte att det finns så många internetcaféer dit vi ska... *ler* Men jag hoppas på att sambons 3G telefon ska funka uppe i vildmarken!

Ang. fikan, Nides skrev ju igår i mailen att vi kunde vara hos henne! Jag åker gärna dit (till dig med Addiz) för jag är lite nyfiken på att kolla hur hon bor!

• bauti

Jag vet inte vart Addiz bor
    Men jag kan ju alltid plocka upp min personliga kartläsare (som aldrig har med sig kartan) som kan visa vägen

• Addiz

Fasen vad BT är långsamt just nu... Eller är det bara hos mig? Försöker söka inlägg men det går j-igt trögt...

• TezzAmore

Addiz: Jag upplever också att BT är trögt idag!

• Bauti

Å god vad jag e korkad
    Skulle kolla lite på inställningar och råkade självklart ta bort mig från sidan. Nu är alla mina favoriter toma. Ibland är man bra puckad

• Addiz

Oj då bauti! Fast vi komemr ihåg dig ändå ;)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4