Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Tezz... kan du inte smyga in på ett o annat internetcafé under resan???? Du klarar oss inte utan soss... hur tror du vi skall klara oss??+
Kan vi inte bestämma var o när för fikan innan Tezz ger sig ut på äventyr?
Addiz: Du är ju här, och alla vet var du bor. Ska vi vara hemma hos dig? Nides är väl inte här va?
lykke: låter som en bar idé
*bra menade jag ju
Linum: självklart kan vi vara hemma hos mig om ni vill (då får vi en anledning att städa hemma ;) *fniss*
Lykke: Jag tror inte att det finns så många internetcaféer dit vi ska... *ler* Men jag hoppas på att sambons 3G telefon ska funka uppe i vildmarken!
Ang. fikan, Nides skrev ju igår i mailen att vi kunde vara hos henne! Jag åker gärna dit (till dig med Addiz) för jag är lite nyfiken på att kolla hur hon bor!
Jag vet inte vart Addiz bor
Men jag kan ju alltid plocka upp min personliga kartläsare (som aldrig har med sig kartan) som kan visa vägen
Fasen vad BT är långsamt just nu... Eller är det bara hos mig? Försöker söka inlägg men det går j-igt trögt...
Addiz: Jag upplever också att BT är trögt idag!
Å god vad jag e korkad
Skulle kolla lite på inställningar och råkade självklart ta bort mig från sidan. Nu är alla mina favoriter toma. Ibland är man bra puckad
Oj då bauti! Fast vi komemr ihåg dig ändå ;)