Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
bauti: Nu förstår jag inte vad du menar... Jag har ju en mobiltelefon med Internet!
Var det säkert att vi kunde vara hemma hos Nides då? Då bestämmer vi väl det istället.
Nu drar jag från jobbet!
*P&K* på er, hörs imorgon!
Linum
Den var lite fyndig va! *fniss*
Hej på er!
Visar mig lite snabbt Har haft rätt mycket att göra så jag har inte haft tid för min älskade BT.
Hörde nåt om fika hos Addiz?
Jag har inte fått nåt mail om detta? Vart bor hon?
Kram tjejer!
Nej nej... fika hos Nides.
Godförmiddag!
Steg inte upp ur sängen förrän klockan var drygt 12 idag. Riktig slapparmorgon. Vi hade tänkt åka till stan men får skjuta på det till imorgon.
Latmasken inom mig har tagit över... *s*
Addiz: Jag har oxå nån länk till nån svensk scrapbooksida där dom göra egna stämplar, ska leta genom mina favvosar sen så ska jag se om jag hittar den.
Skitväder idag oxå, när kommer solen? Vi ska ju segla till Marstrand med mina aussiesläktingar. Inte kul i det här vädret!!
Nides-fika på torsdag. Va kul.
Nickes: tar tacksamet emot alla tips. Vill ha en ganska stor stämpel, så d verkar som om det kommer bli jättedyrt!
=( Men jag ska försöka jämföra priser...
Addiz: ska kolla upp det senare i eftermiddag. Har inte ens klätt på mig än så det är väl dags att gaska upp sig lite här
*erhmm*
Tezz: Vilken präst har ni? Hon den där s.k (numera f.d) kompisen gifter sig i samma kyrka på lördag. Wedding commander skulle kanske åka dit och sitta längst ner i hörnet och stirra på dem? *fniss*
Addiz: Inkywings gör egna stämplar. Kolla dem.