Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Ta dom skorna som du skall ha på dig på bröllopet. Det är ju dom som skall dansas i
tezz: fast denna korsetten hade snörning i ryggen men hyskor på sidan tydligen. Så att man slapp snöra varje gång
Jag hoppas verkligen att den passar... jag är bred över ryggen 85 och har C/D kupa (eller E som dom vill få det till på change. Dom är superduktiga men med mina ur-ammade bröst kändes en E alllllllldeelllleees för stor!)
Tezz: Man dansar mycket snyggare i högklackat, och eftersom ni inte brukar dansa är det väl lika bra att köra i dem med en gång!
Tezz- japp, likadan skor har vi. Även min kusin köpte sig ett par sådana. Eftersom vi har samma storlek så funderade vi först på att ha samma. hahah - men hennes blev ganska så förstörda i regnet i lördags så jag tar nog mina egna.
Bauti- ska man beställa en mindre??? Oj då.... Då kanske det blir BTs köp och sälj sen då
Linum- tack!!! Så man ska alltså dansa en, två - bara?? jag är ingen hejjare på vals och hur det är med min m2bs kunskaper vet jag faktiskt inte.
Vi skulle först kört något helt annat men insåg att vi inte hann träna på det.
Miss P: Hade inte vi samma sorts brudskor????
oj! Det blev samtidigt!!
Jag har lite problem.... Jag tog med mig gympaskor till träningen idag... tror ni att det går bra?
Jag tog nämligen på mig mina brudskor igår och tänkte att jag skulle börja gå in dom litegrann... jag hade på mig dom i en timme, gick runt litegrann, satt en stund och sedan när jag tog av dom hade jag så ont i fötterna!!! Speciellt på vänsterfoten skär skon in nedan för, vid sidan av lilltån. (typ där "tåknogen" är om ni förstår) Svårt att beskriva och jag blev så ledsen... jag vet inte hur jag ska göra nu.. måste försöka töja ut dom på nått sätt..
Ja välj samma skor som ni skall dansa med på bröllopet- gärna med skinnsula.
Tezz: Gå med fuktiga/blöta strumpor i dem. Då formar de sig lättare.
Tezz: Att dansa i dem måste vara det allra bästa sättet att "töja dem" lite! Då använder man ju hela foten åt alla möjliga håll. Ta med dig skorna nästa gång till lektionen så ska du se att det går fort att gå in dem.