Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Tezz- på mina gamla konståkningsskridskor så satte vi alltid plastpåsar på fötterna - typ fryspåsar och åkte med när dom var nya ett par gånger för att skinnet skulle forma sig efter fötterna. Det borde ju funka likadant med dessa skorna tror jag....... Eller?? Annars finns det massa med "silikon" lösningar av olika slag i schollbutiken på Nk.
MissP: Vet du hur man dansar vals? Lite i alla fall? Man tar ju betoningen på första steget (1) och sedan steg 2 och 3. Man kan skippa steg 3 och bara tänka sig hur det är.
...hmmm. krångligt det blev. Om vi ska vara hemma hos någon nästa torsdag kanske jag kan ta med mig lite musik, så kan jag visa dig.
Linum - lite vet jag hur man valsar Kom faktiskt 2:a i vals i skoltävlingen. Fast det var -99
Men, det var 50 par....!!!
Vann två biobiljetter och en triss om jag inte minns fel. Foxtroten och buggen gick det sådär med.....
Är dock lite så att jag väldigt gärna tar över och för....
Okey, tack för alla tipsen! Då får jag helt enkelt testa med ett par fuktiga strumpor först... tog inte med mig dom idag för det gjorde för j*vla ont helt enkelt igår!!
Måste fråga en sak till... våra toastmastrar sa att det inte räcker med att ha en valslåt, för man brukar tydligen dansa vals med sin pappa också! Det har jag aldrig hört innan... Hur gör man??
Tezz Glömm inte att tejpa där det klämmer. Annars fär du hämska blåsor
tezz- jag är inte säker men jag tror att pappan brukar bryta och ta över efter ett tag ÄR inte helt 100 dock!
MissP: Får jag lov nästa torsdag?
*fniss*
MissP: Okey.... det hoppas jag inte att han gör... vill dansa hela den låten med min älskling... min pappa är inte nån höjdare på att dansa heller...
Fast brukar det inte vara så att när vi har dansat en stund så går min pappa och hans mamma upp och min mamma och hans pappa upp och dansar?
Carma: Mina päron är i sommarstugan, så de kan inte faxa noterna... Måste du ha dem just idag? De finns båda två på bibblan annars i en bok som heter Bröllopssånger (tror jag).