• mw1

Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..

Hej
    Idag sitter jag och tänker..(bruden) alltså ..min blivande man fick äntligen sin efterlängtade svensexa(igår).. jätte roligt och äntlien tänkte jag så läng han har tjatat om denna svensexa.
    Men jag känner mej ledsen..att man hittar på tokiga och skojiga saker med den blivande brudgummen tycker jag är helt okej.. men en betald strippa!!! Som strippade av alla kläder helt naken alltså inför min blivande man.. Och hans respons var att det är ju inte mitt fel, det är ju innte jag som har bokat inn henne. Men det var skit kul och ytterligare en sak som jag kan stryka från min lista.. Jag bara "Va" jag blir äklad av hela grejen.. Är det så här jag vill ha det när jag gifter mej.. Är jag överkänslig??? eller mesig?? Det jobbiga i allt är att för ca 1,5 år sedan var min blivande otrogen mot mej och viserligen har jag förlåtigt och lagt det bakom mej. Men jag har inte glömt det... Så nu med det hät med strippan så kommer massa känslor upp.. Vad skall jag göra? Vi har 2 barn ihop och jag älskar han, men allt känns så jävla jobbigt just nu.. Vi gifter oss om ca: 1 månad.. Har du någon liknande erfarenhet eller om någon har varit i samma sitts..maila mej..

• Svar på tråden Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..
  • rosesarered

Dom som haft strippa, hur mycket fysisk kontakt var det? har fått för mig att det kan vara rätt så mycket smekningar och trycka-upp-tuttarna-mot-ansiktet, stämmer det?
    Nu kanske det inte är så många män som skriver här men ni som haft manlig strippa på möhippan?

• rosesarered

Funderade på detta med strippa på svensexa och frågade om min sambo skulle vela ha en. Han sa att han skulle tycka att det kändes konstigt precis innan man ska gifta sig. Däremot så kom han på att han vill att jag ska strippa för honom..Hmm hur tar man sig ur denna knipa;)

• zukigirl

rosesarered :
    Det är väl bara att börja öva!

• BimBims Mamma

tycker nästan en strippa hör till en svensexa. Är iaf bilden jag får i huvudet när jag tänker "svensexa". Massa killar som hittar på galna grejer, super sig fulla och hyr en strippa...
    Kan samtidigt förstå att det känns jobbigt för dig om han varit otrogen.
    Men är det en seriös strippa så kan jag garantera dig att hon inte har haft nåt sexuellt med din kille.
    Det är emot reglerna.
    De ska bara visa upp deras snygga kroppar o dansa för kunden istort sett.

• kentfantast

rosesarered:
    Är det inte, som beskrivet ovan, så att stripp innebär se men inte röra, medan en lapdance innebär mer fysisk kontakt?

• SagaTova

jagärsåkär

Det är väl självklart att det inte behövs. De är ju knappast det som de handlar om heller,alltså ett behov.

Hur man känner innför strippa på möhippa/svensexa är ju väldigt olika. För mig skulle de inte göra nått vare sig de var på min eller på min blivande makes. Jag vet också att ingen utav oss heller önskar det. Men det skulle inte göra nått om det blev så.

Egentligen kan jag tycka att de är rätt fånigt att de ska vara just på svensexan. En sånn där "killgrejj", för jag är rätt övertygad om att långt ifrån alla killar vare sig vill eller skulle känna sig bekväm med en strippa. Men de är lite "omanligt" och töntigt att säga ifrån, eller inte vilja.
    Fånigt, som sagt.

De jag vill säga, är väl egentligen att även om TS man får en strippa på sin svensexa. Må inte dåligt för det! De är dig han älskar, du behöver inte känna dig orolig för att han ska tycka att hon är snyggare, sexigare osv än dig.

Svartsjuka, och känslor av att man inte duger bottnar oftast i dålig självkänsla.
    Tyck om dig själv lite mer, så blir inte en sådan här sak hela världen. Kanske aldrig kul-men heller inte nått att må dåligt över. Sedan kan man faktiskt säga ifrån om det känns allt för djävligt.

Du får väl säga till blivande maken hur du tänker och känner. Inte ska du låta de förstöra ert bröllop.

• fruaugusti07

Har du berättat för din m2 b hur du känner?
    Han kanske känner likadant.

Är det så att du inte litar på honom om kanske du ska överväga om du vill gifta sig med honom. Jag vet att det inte låter trevligt och är en aning drastiskt men att leva med en person du inte litar på kan inte vara roligt.
    Personligen tycker jag att det är helt oki med strippor. De gör sitt jobb och vad är det som säger att din eller min blivande tänder på dem?
    De har valt att gifta sig med dig eller mig och älskar oss och det är det som betyder något!

• fruaugusti07

jaha och hur stavade jag nu ?? hoppas ni förstår vad jag menar ändå!!

• jagärsåkär

SagaTova: Jo du har rätt, det handlar ju inte om nåt behov. I mitt fall tycker jag att det liksom inte hör hemma när man som par svävar på rosa moln och ska gifta sig... En strippa mitt i det känns skumt.

Om det ska ske kan det ske långt innan (som i vårt fall, m2b har fått säkert 10 lapdances, innan vi träffades) eller kanske långt efter bröllopet. Men mitt i? Varför? Jag vill ju strippa för honom... Sen tycker jag att han o jag kan gå tillsammans nån gång, men det känns inte logiskt att gå i samma veva som man firar sin kärlek o startar ett liv ihop som äkta makar. Stripp kan vi ta vid nåt mindre dramatiskt tillfälle, om intresset finns.

Däremot inte lap dance. Det tycker jag man får lämna om man gifter sig. Det är för fysiskt... men att kolla på strippor är ok, på lämpligt avstånd.

Det har inte med att göra att jag inte litar på m2b. Det är mer situationen jag inte gillar. Det är ju inte hans fel om nån naken snygging pressar tuttarna i ansiktet på honom o han blir tänd. Det är bara en dum sits att sätta sig i när man ska gifta sig. Han tänder ju fortf på andra tjejer, som han ser på gatan eller vad som helst. Det är ju naturligt, inga problem. Jag kollar också in andra män.

Fast jag skulle inte vilja ha nåns penis i ansiktet och se hans skrev och ha hans händer på mina axlar osv osv. Skulle inte vilja känna de saker jag riskerar att känna, för den biten tillhör bara m2b & mig.

• tattar-Emma

Om min kille skulle uppskatta en strippa så har han inte den människosyn jag trodde, och då är han inte den jag trodde heller.

Om hans kompisar skulle utsätta honom för något han inte gillar är de inte de kompisar jag trodde.

I vilket fall skulle en del omplanering krävas (om det var så att vi planerade bröllop).

• jagärsåkär

Goda nyheter!! En nära vän till min m2b som gifte sig i helgen VÄGRADE gå på strippklubb på sin svensexa!! Jag tyckte det var så starkt gjort, han stog emot ett riktigt grabbigt gäng som alltid gått på strippklubb!!

Nu känner m2b pressen att han ska vägra om de försöker få honom på det. Skönt tycker jag!! Helt ok att han gått på strippklubbar innan han träffade mig, men nu tycker jag saker ska ändras. Jag var sååå glad att den här kompisen visade lite styrka inför de andra! Det finns hopp!

• pasia - www.js070707.blogg.se

Jag hade reagerat likadant som dig, min m2 skulle få det jobbigt i säkert flera år från min sida "rörde du henne, var hon smalare, vackrare än mig..."

Jag förstår inte hur folk kan tycka att det är OK på en svensexa, då borde det vara OK när som helst, det är inte OK!!

Men å andra sidan var det hans vänner som tog ditt honom, men han borde ändå låtit sina vänner veta att han inte "swings that way"

• Sister of the Night

jagärsåkär

Vilken MAN! *tindrar med ögonen över den totala antigrottgubbe-mentaliteten*

• jagärsåkär

Sister of the Night:

JA jag vet!! Han steg verkligen i mina ögon!!! Och eftersom svensexan var så nära bröllopet (3 dar innan) hade nåt annat för mig kännts konstigt. Där står han med sin vackra brud o tänk om han haft tuttar och nakna kvinnor på och omkring sig bara dagar innan. Skulle kännas sjukt.

Men det finns vettiga killar!!! Och nu får fan inte min m2b vara sämre...

• Sister of the Night

Håller med, bara tanken vore ju bisarr...
    Men visst är det så som du sa, vettiga killar finns det också! :) och jag hoppas din blivande inser vilken blunder det vore att INTE följa denne kompis exempel... ;) :)

• jagärsåkär

Det hoppas jag med!

• Skog

Till den som tror att det "hör till" med strippor så måste jag skriva att jag aldrig har varit med om att en kompis fästman eller en killkompis som ska gifta sig har haft strippa på svensexan.

Männen jag känner har nog inte ens tänkt tanken.

Känns mer som något löjligt och förlegat man ser i amerikanska eller brittiska filmer? Men jag har ju insett på BT att det är vanligare än jag trodde.

(förlåt TS, jag tog din tråd lite)

• Sister of the Night

Skog

Just så!

Svar på tråden Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..