• mw1

Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..

Hej
    Idag sitter jag och tänker..(bruden) alltså ..min blivande man fick äntligen sin efterlängtade svensexa(igår).. jätte roligt och äntlien tänkte jag så läng han har tjatat om denna svensexa.
    Men jag känner mej ledsen..att man hittar på tokiga och skojiga saker med den blivande brudgummen tycker jag är helt okej.. men en betald strippa!!! Som strippade av alla kläder helt naken alltså inför min blivande man.. Och hans respons var att det är ju inte mitt fel, det är ju innte jag som har bokat inn henne. Men det var skit kul och ytterligare en sak som jag kan stryka från min lista.. Jag bara "Va" jag blir äklad av hela grejen.. Är det så här jag vill ha det när jag gifter mej.. Är jag överkänslig??? eller mesig?? Det jobbiga i allt är att för ca 1,5 år sedan var min blivande otrogen mot mej och viserligen har jag förlåtigt och lagt det bakom mej. Men jag har inte glömt det... Så nu med det hät med strippan så kommer massa känslor upp.. Vad skall jag göra? Vi har 2 barn ihop och jag älskar han, men allt känns så jävla jobbigt just nu.. Vi gifter oss om ca: 1 månad.. Har du någon liknande erfarenhet eller om någon har varit i samma sitts..maila mej..

• Svar på tråden Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..
  • MaryamZ

Oj, vilken jobbig sits... just det med att han varit otrogen. Men att det dök upp en strippa på hans svensexa kan ju inte heller han styra över egentligen? Det var väl hans vänner som ordnade det?

Gör inget förhastat bara, tänk igenom det hela!

Tänker på dig!

• Milla79

Inga erfarenheter men vet att jag känner likadant om det skulle hända mig. Gifter oss i augusti och oron finns där....

• succubusan

usch. jag blir skit sne. vi har pratat om det där med strippa och min blivande har sagt att han lämnar rummet, han vill inte se sen strippa och med respekt för mig. jag skulle bli så arg och ledsen och svartsjuk att jag skulle nästan kunna göra slut över detta.

usch för strippor på svensexa eller möhippa.

• Brud 2008

Jag förstår att dettta känns jobbigt, speciellt efter att han hade varit otrogen, men det var ju inte han som bjöd in strippan. Det var säkert ingen stor grej för honom, det är ju dig han vill gifta sig med!

• succubusan

och inte hans fel, men det är _inte_ ok att titta på en tjej som klär av sig naken om man ska gifta sig... dåliga vänner som gör sånt.../irriterad

vad du ska göra..berätta hur lessen du är. så han förstår, vad skulle han säga om en främmade man strippade av sig till naken framför dig?

• TEL

Sorry, men jag tycker faktisk inte det är så farligt med strippa.....
    Jag hade möhippa förra helgen. Och vem dök upp under kvällen??!! Jo, en mannlig strippa. Vi skrattade så vi trodde vi skulle döööö. Det var lite pinsamt för mej (bruden), men det var absolut roligt också. Det är ju inte så att man blir tänd på strippan eller pussar på honom eller gör något annat allvarligt. Jag tycker du skall ta det för det det är: "en kul grej". Det är min åsikt!!!!! Min m2b blev inte svartsjuk alls. Han skrattade lite när han såg korten på mej och strippan. Tyckte det såg lite komisk ut.
    Snart är det dax för hans svensexa. Om hans vänner har fixat strippa åt honom är det faktisk helt okey. Man behöver inte göra en större grej ut av det än det det är.

• succubusan

det känns lite som skillanden är att när tjejer tittar på en manlig strippa så fnissas det och skrattas, som du skrev "Vi skrattade så vi trodde vi skulle döööö".. men när killar tittar på en tjej som strippar så blir det mer det där grottmänniska.. dvs dom tänder på det..

man kanske ska vända på det, killarna får se en manlig strippa o tjejerna en kvinnlig.. heh vore rätt skoj:D

• zukigirl

Kan bara gå efter hur jag själv skulle känna. Skulle dom göra så mot min blivande på hans sexa så skulle jag troligen garva runt. Jag vet hur pinsamt han skulle tycka det är nämligen. Nu tror jag iofs inte att det kommer att ske.

• Humma 11/8

Alla upplever vi saker olika... Jag känner att det inte skulle vara så farligt om min blivande hade en strippa på sin svensexa. Men han har aldrig heller gett mig någon anledning till att inte lita fullt ut på honom och svartsjuka är för mig en rätt avlägsen känsla...

När jag läser det du skriver verkar som om du fortfarande är väldigt upprörd över hans otrohet och att ni behöver jobba ytterligare på det, inte att strippan i sig är så farlig... eller har jag fel?

• brud  nästa år

Dåligt av vänerna tycker jag speciellt om de visste om att han varit otrogen. Det var inte hans fel att strippan kom dit men jag kan förstå dina tankar.

Svar på tråden Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..