• mw1

Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..

Hej
    Idag sitter jag och tänker..(bruden) alltså ..min blivande man fick äntligen sin efterlängtade svensexa(igår).. jätte roligt och äntlien tänkte jag så läng han har tjatat om denna svensexa.
    Men jag känner mej ledsen..att man hittar på tokiga och skojiga saker med den blivande brudgummen tycker jag är helt okej.. men en betald strippa!!! Som strippade av alla kläder helt naken alltså inför min blivande man.. Och hans respons var att det är ju inte mitt fel, det är ju innte jag som har bokat inn henne. Men det var skit kul och ytterligare en sak som jag kan stryka från min lista.. Jag bara "Va" jag blir äklad av hela grejen.. Är det så här jag vill ha det när jag gifter mej.. Är jag överkänslig??? eller mesig?? Det jobbiga i allt är att för ca 1,5 år sedan var min blivande otrogen mot mej och viserligen har jag förlåtigt och lagt det bakom mej. Men jag har inte glömt det... Så nu med det hät med strippan så kommer massa känslor upp.. Vad skall jag göra? Vi har 2 barn ihop och jag älskar han, men allt känns så jävla jobbigt just nu.. Vi gifter oss om ca: 1 månad.. Har du någon liknande erfarenhet eller om någon har varit i samma sitts..maila mej..

• Svar på tråden Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..
  • jagärsåkär

Det jag precis beskrev är en så kallad "lap dance" så tjejen sitter en del i killens knä. Naken!!! Det är det det hela går ut på.

Och på en svensexa är det vanligt att vännerna bjuder brudgummen på en sån (iaf i landet där m2b kommer ifrån)

• SagaTova

Jag tror inte det handlar om att man är osäker på killen, utan på sig själv. Inte känner sig tillräckligt.

Jag har själv varit där, så det är utifrån det jag talar. Som ung var jag oerhört svartsjuk, hatisk mot naken scener, porrfilm osv.

Men nu är jag lugn, trygg, vet att jag är värd att älskas för att jag är jag. Och att det inte spelar någon roll hur svartsjuk, arg eller ledsen jag blir, om förhållandet tar slut handlar de om andra saker.

Att min man får stånd av att se andra nakna kvinnor rör mig inte i ryggen, det är mig han älskar och de får han när han ser mig också.

Så om ngn visar vagninan, och trycker upp brösten i min mans ansikte gör det mig inte dugg. Och det känns så befriande och skönt att känna på det viset. Särskilt som jag vet hur förtärande motsatsen är.

Jag litar på honnom, men mest av allt tror jag på mig själv.

• fåttettryck-ochblivithennesman

oj, nej, vid lapdance hade jag definitivt gått för länge sedan... jag skulle inte kunna vara tillsammans med någon och samtidigt njuta av sånt med en annan än den man är tillsammans med.

• Apan Apansson

Vad osmakligt att hyra in en strippa! Låter mest grabbigt och "hö-hö-hö"-igt i mina öron. Jag tycker dock att alla får göra vad tusan de vill här i världen - men själv tycker jag det är lite väl sunkigt.

Tycker för övrigt att det är rakt igenom taskigt av en brudgums kompisar att hyra in en strippa om de tror att brudparet kan vara skeptiskt mot det. Respektlöst!

• hew

JODIE.... håller me. Man får ju hoppas att dom finns där ute, dom vettiga me. Och förhoppningsvis ska vi gifta oss med en sån. :)

• brud 070901

SagaTova: jag känner precis som du!! jag vet att min m2b kommer "få en strippa" på sin svensexa och det tycker jag bara är kul för honom. jag ser inget jobbigt i det alls utan snarare en kul grej som jag tror de flesta killar upskattar framförallt på sin sexa..

• brud 070901

en manlig strippa då?? på en möhippa menar jag... hur är det? är det mer OK eller är det lika "illa"?

• Bakelse

Förstår inte heller varför bruden ska kontrollera vad som ska hända på en svensexa! Och jag håller med föregående talare om trygghet/säkerhet i sig själv och i ett förhållande. Jag RYSER av bara tanken att kontrollera min sambo på det viset. Det handlar om tillit och att de faktiskt kan tänka längre än näsan räcker!!
    Dessutom, är det inte så att ju kortare "koppel" desto större frestelse?! Det gäller iallafall mig!

• SagaTova

Jodie
    Jag verkar inte vara riktigt ensamen ialla fall. Och låg självkänsla är allt för vanligt hos kvinnor, vilket är mycket tragiskt.

Sedan kan man ju tycka att sex, naket osv är äckel-päckel de har jag också förstått.
    Själv tycker jag att de är vackert, erotiskt och sexigt. Men sådan är jag.

Skulle tycka att de vore humor om ngn tog en strippa till min möhippa men de skulle inte vara ngn stor överaskning sådär. J, en vän till oss, har sagt att han ska vara med hela möhippan och att han ska strippa. De rör inte min man i ryggen heller kan jag lova.

• jagärsåkär

Vi är ett älskande par, varför ska man inte få värdesätta vår intimitet utan behöva släppa in en porrig naken utmanande figur i det hela?

Visst, det är jättelätt att göra. Men varför? M2b blir upphetsad när jag strippar för honom/ligger naken/överraskar honom med att inte ha underkläder osv osv. Jag blir supertänd när han tar av sig, dansar eller kommer ut från duschen...

Visst visst, vi kan ju tända på andra också. Men varför? Just nu är vi unga, attraherade av varann, har superbra sex och "pirret" finns där, även efter 6 år.

Den dag vi känner behovet av att se på andra människor kan jag tänka mig att vi går på strippklubb ihop eller var för sig, inte helt omöjligt, kanske tom lapdance (helst inte) men varför göra det nu när det inte behövs?

Svar på tråden Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..