• mw1

Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..

Hej
    Idag sitter jag och tänker..(bruden) alltså ..min blivande man fick äntligen sin efterlängtade svensexa(igår).. jätte roligt och äntlien tänkte jag så läng han har tjatat om denna svensexa.
    Men jag känner mej ledsen..att man hittar på tokiga och skojiga saker med den blivande brudgummen tycker jag är helt okej.. men en betald strippa!!! Som strippade av alla kläder helt naken alltså inför min blivande man.. Och hans respons var att det är ju inte mitt fel, det är ju innte jag som har bokat inn henne. Men det var skit kul och ytterligare en sak som jag kan stryka från min lista.. Jag bara "Va" jag blir äklad av hela grejen.. Är det så här jag vill ha det när jag gifter mej.. Är jag överkänslig??? eller mesig?? Det jobbiga i allt är att för ca 1,5 år sedan var min blivande otrogen mot mej och viserligen har jag förlåtigt och lagt det bakom mej. Men jag har inte glömt det... Så nu med det hät med strippan så kommer massa känslor upp.. Vad skall jag göra? Vi har 2 barn ihop och jag älskar han, men allt känns så jävla jobbigt just nu.. Vi gifter oss om ca: 1 månad.. Har du någon liknande erfarenhet eller om någon har varit i samma sitts..maila mej..

• Svar på tråden Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..
  • Brud!

Hahaha, man kan nästan tro att jag knäcker extra som strippa! Men det gör jag inte, bara för att vara extra tydlig!!

• Brud!

Varför knäpper hon av TVn?

• Whirlie

Jag förstår heller inte upprördheten. OM man är så osäker i förhållandet att man blir svartsjuk på att den blivande mannen ser en naken kvinna så tycker jag att man ska överväga om det verkligen är rätt man. För mig bygger ett förhållande på ömsesidigt förtroende.

Om min fästman fick en strippa på sin möhippa så skulle jag mest bara rycka på axlarna. Det är en skoj grej, men eftersom han inte uppskattar stripptease så skulle jag nog mest tycka att det var synd att de la ner så mycket pengar på en strippa. Jag och min blivande kan också prata om vackra kvinnor, och han attraheras av sexiga kvinnor utöver mig - men strippor som tar av sig kläderna med tom blick får ingen respons från honom (om det däremot var en kalaspingla som åt upp honom med ögonen så skulle det kanske vara annorlunda - men inget jag upprörs över eftersom det alltid är min säng han väljer att sova i).

• fåttettryck-ochblivithennesman

Brud!
    Oftast tillför ju egentligen inte nakenscener någonting till filmernas handling som inte hade gått att överföra via anspelningar. I många fall finns scenerna troligen bara till för att även locka männen till biografen. (OBS mitt resonemang)
    Hennes åsikt är ofta "Varför ska vi titta på när andra håller på?"
    Jag brukar dock tycka det är överdrivet att knäppa av TV:n för det ;)

• Duchess

Whirlie:
    Kan instämma i allt du skriver. Mycket bra formulerat!

• Lainan

Det här kommer kommer att leda till ett ramaskri på forumet, men jag vill poängtera att detta endast är min hypotes;

Kan det vara så att de kvinnor som är så hysteriskt emot strippor, själva är väldigt osäkra på sig själva? Rädda för att de inte ska duga? Rädda för att deras män kommer att lämna dem?

För övrigt önskade jag att min man skulle fått en strippa, helt ärligt. Min syster gav tom ett strippföretgs (heter det så?) nummer till han som anordnade svensexan. men han nappade inte, hans sambo gillade inte alls idén - det däremot gjorde mig lite småkinkig, för det tycker jag inte är hennes ensak, men det får ju stå för mig.

Nu löste det sig ändå, för min käre make fick fira slutet av sin svensexa ensam med 14 andra tjejer som hade möhippa, vilket han tyckte var jättekul. Han såg i princip ut som en clown i sin utstyrsel och tjejerna bjöd honom på drinkar hela tiden...

Istället för att bli svartsjuk, gladdes jag åt han fick en jättekul svensexa.

Btw, jag kommenterar gärna och ofta andra tjejers utseende, lika ofta som mäns. Detta gör mig varken till homosexuell eller ett as.

• Brud!

Lainan,

jag tror att det är så.

• MrsMoreira

Lainan & Brud!

Jag tycker inte heller att det är någon fara med en strippa.. Jag skulle nog tycka att det var roligt om jag fick en, och tror att min m2b skulle tycka att det var kul om han fick en. Däremot är det ingenting vi båda har önskat på något vis, utan händer det så händer det.

Jag tror nog som ni, att det har med självkänsla att göra, ELLER att man ogillar det pga feministiska anledningar (att man anser att kvinnorna blir utnyttjade osv).

• gargamel

Alltså ska man gå så långt som att gifta sig så kan man ju inte va lsäker bara för att ens m2b ser nån strippa. Kan man inte lita på han, då kanske man inte ska gifta sig?

• jagärsåkär

Jag läste att ovanstående alltså Whirlie och några fler tycker att "striptease är ju ingenting" och om man inte kan leva med att ens pojkvän ser en naken kvinna bör man ifrågasätta förhållandet...

Sanningen är lite annorlunda. Min m2b har varit på strippklubb många gånger (innan vi träffades) iofs inte i Sverige, men där gnuggar alltid tjejen sin rumpa mot killens penis (han har brallorna på, men ändå) och brösten trycks upp i ansiktet på killen och hon tar en hel del på honom, axlar osv.

Strippen avslutas med att hon tar av sig trosor, står mkt nära och visar vaginan i olika ställningar. Sista ställningen vänder hon ryggen mot och böjer sig ner, står kvar så ett tag. (som ni ser har jag PRESSAT m2b på alla snaskiga detaljer eftersom jag INTE gillar tanken att en kvinna ska göra så med honom på eventuell svensexa)

Så... visst, att kolla in några tjejer på en scen hade jag aldrig haft problem med. Men denna nära fysiska kontakt tycker jag känns avskyvärd. Han säger att han aldrig fått "fjång" och så men trots det känns det inte kul.

Hade en kvinna gjort de saker jag beskrev och sen kommer min m2b hem till mig hade jag haft svårt att ha sex med honom igen. På ett tag. Och vår närhet skulle verkligen vara... eller kännas annorlunda. Kanske aldrig samma igen?

Svar på tråden Vad skall jag göra?? Strippa på svensexa..