• wife 2 be - been wife

Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?

Nu vet jag att man inte ofta får det och jag vet att det är svårt att hinta om det. Jag vet vad jag skulle vilja ha men samtidigt så vill jag att det skall komma som en liten överaskning ifrån honom.
    Helst av allt hade jag velat ha ett av de tynnare halsbanden i bissmark. men, men, den som lever får se...

• Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?
  • catbride

Jag skulle bli allra gladast om jag fick en kattunge (i en speciell ras - och som är lovande till utställning och avel, eftersom jag har hållit på med sånt tidigare )
    Men eftersom min m2b är allergisk och rätt ointresserad av hur "min" ras ska se ut för att vara lovande - så får jag väl nöja mig med ett smycke... jag som aldrig byter smyckena jag har på mig... jag är SÅÅÅ tråkig...

• Kristina07

Jag fick också frågan och svarade att jag vill ha en överasknings resa.

En långhelg utan barnen bara han och jag, varsomhelst i världen...

Kan bli London, kan bli Säffle...

• Millle

vill också ha något som vi kan göra tillsammans, nått mysigt! Absolut inte smycken!

• Joleen

Fallskärmshopp, dykdator, weekend på ett SPA, snygga underkläder...

• wife 2 be - been wife

En helg utan barn hade också varit underbart. Hmm fick lite beslutsångest nu. Antingen ett bissmarkshalsband eller ell weekend då då...

• brud  nästa år

skulle vilja ha ett fint guldhalsband med ett hänge format som ett hjärta

• mrztigger

jag skulle vilja ha en biljett till en 36 timmars kryssning får oss två eftersom vi måste vänta ett helt år innan vi kan åka på bröllopsresa.

• LittleLadySoul

jag skulle vilja att vi flyttade till en storstad...typ Göteborg. Jag vill, han vill vänta några år..

• A:s wife

Jag fick precis det jag ville ha i morgongåva: en klocka! och eftersom han känner mej och vet att jag är miljömedveten fick jag en "Eco-drive"-klocka som inte har batteri utan bara drivs med ljuset. jag visste inte ens om att det fanns
    han fick en secret box av mej och blev minst lika glad som jag

• Kristina07

mizztigger och wife 2 be, vi ska ha barnen med oss på bröllopsresan (vilket de är jätteglada för!) så just därför ville jag ha 3-4 dagar bara vi två. Vart vi åker är mindre viktigt.

• wife 2 be - been wife

Kristina07

Vi har inte riktigt bestämt oss än. Antingen åker vi 2 veckor med barn eller en vecka helt ensamma. Vi tar en sista minuten eller nåt. Vet att vi åker den 27/ 8 på resa i alla fall. Grekland, ensamma och troligtvis Turkiet om vi åker med barn

•  Miss Cee

Jag fick välja själv..

Det var bestämt att jag skulle få ett smycke, det hade han själv bestämt. Men så fattades det pengar så ingen av oss kunde köpa någon morgongåva i förväg. Så dagen efter bröllopet gick vi gemensamt förbi en guldsmedsaffär och då klev vi in och handlade en morgongåva till mig.

Ett stelt hammrat halsband i silver, samt en tillhörande armband i samma material.

• LindaLiten

En klocka, Longiness - Dolce Vita...svindyr så den får jag nog inte, men jag är världens lyckligaste i alla fall.

• kela81

ett halsband med ett hänge av hjärta som jag sett...har lämnat en bild frame åt honnom med

• student85

En fin klocka eller en dyr skinnväska skulle sitta fint. Men jag kan naturligtvis tänka mig diverse andra smycken också. Inget som förbrukas dock (inkluderar resor), det kan vi köpa till varandra närsomhelst efter det.

• wife 2 be - been wife

Nu har min m2b köpt något. Nyfiken som sjutton e jag. han hade med vår lilla dotter på 4 år oxå. Så när vi parkerade bilen där ett par dagar efter höll min dotter på att försäga sig. Här köpte vi present til mamma, pappa. bla, bla. Min m2b var tvungen att tysta ner henne. hihi

• wife 2 be - been wife

Jag fick ett jättefint tvinnat halsband av min man. Bissmarks-vinken funkade inte riktigt...*ler. Men jag blev jätteglad för detta. Ett halsband som han dessutom valt själv.

Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?