• wife 2 be - been wife

Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?

Nu vet jag att man inte ofta får det och jag vet att det är svårt att hinta om det. Jag vet vad jag skulle vilja ha men samtidigt så vill jag att det skall komma som en liten överaskning ifrån honom.
    Helst av allt hade jag velat ha ett av de tynnare halsbanden i bissmark. men, men, den som lever får se...

• Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?
  • jocelyn

Kanske ett armabnd OCH en väska när jag tänker på saken. :)

• Sibbis

zukigirl:
    haha. jag är nog lite fin i kanten. jisses. jag menar, CARTIER. det vill jag ha :P

• Anna_Sol

Jag vet inte, jag tror faktiskt inte att min sambo tänker så långt ändå. Är tveksam om han ens känner till det.

Jag är inte så mycket för smycken så vigselringen kommer jag nog nöja mig med.

Eller jo kanske, ett par "diamond studs" skulle inte vara helt fel....

• Snart Fru Seefeldt

Jag fick en Longines klocka med parlemo tavla och sma diamanter i. Den ar sa himla vacker. Vi hade en budget pa max 3000kr. Sa gick han och brande 12 000kr. Ja ja, jag klagar inte. Den sitter himla vackert pa min arm
    Och jag ar sa glad sa glad

• jench24

Jag skulle vilja ha samlingsböckerna med Sandman-serien av Neil Gaiman. Ingen av oss är särskilt intresserade av smycken, men en fin bok kan man ju lätt ha kvar för alltid.

Hoppas han läser det här, så jag slipper komma med fåniga hintar!

• novali

Jag skulle vilja ha ett hus...och det fick jag!!:D

(Fick och fick...tyvärr måste det ju betalas med...men man kan ju låtsas!;))

• 26maj2007

min man fråga mig och då sa jag bla öronhänge.

fick diamantöronhänge i vitguld totalt 0,21 ct Tw vvs

han har fått dem tillverkade så att de pasar ihop med vigselringen.

de är så fina

Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?