• wife 2 be - been wife

Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?

Nu vet jag att man inte ofta får det och jag vet att det är svårt att hinta om det. Jag vet vad jag skulle vilja ha men samtidigt så vill jag att det skall komma som en liten överaskning ifrån honom.
    Helst av allt hade jag velat ha ett av de tynnare halsbanden i bissmark. men, men, den som lever får se...

• Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?
  • maljor

Vill helst inte ha något för jag tyckte att min vigselring var alldeles för dyr men sambon vägrar ge med sig.
    Har sagt att det är bättre att vi köper en videokamera för pengarna men det gick inte.
    Han vet dock att jag väldigt gärna hade velat ha en enstensring så kanske en sån då.... har ingen aning för han brukar vara lite lurig på presenter

• Bruden blå

Jag hade nog också önskat mig en enstensring eller något annat smycke.

• .CMD.

Jag önskar mig ett hjärta i vittguld med tillhörande kedja.

• bröllops häxan

Ett halssmycke av Efva Attling :D

• Bruden blå

Nu kom jag på det.
    Family smycket från hand i rött guld med alla våra 4 namn i familjen.

• Anneleigh

Kli på ryggen varje kväll för resten av mitt liv. =)

• September mys

jag önskar mig HOPE smycket från canserfonden eller nått liknande, kanske med våra namn på?

• Theresekarlsson

Något vackert halsband med någon fin berlock

• Tant Brud

Ett riktigt vackert halssmycke. Men jag tror inte jag får något. Det är inte riktigt min fästmans stil att komma på sådana presenter.

• wife 2 be - been wife

jag har sagt att jag inte vill ha några elkontakter oeller verktyg eller några praktiska saker utan något romantiskt

Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?