• wife 2 be - been wife

Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?

Nu vet jag att man inte ofta får det och jag vet att det är svårt att hinta om det. Jag vet vad jag skulle vilja ha men samtidigt så vill jag att det skall komma som en liten överaskning ifrån honom.
    Helst av allt hade jag velat ha ett av de tynnare halsbanden i bissmark. men, men, den som lever får se...

• Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?
  • Esmie

Presentkort till tatuering, eller nån rolig upplevelse.

Allra gladast, men framförallt överraskad hade jag blitt om jag hade fått en till råttbebis ^^

• Wicks

jag vill inte ha någon morgongåva och tror det är lungt där med.. skulle tycka fotografier av honom votre underbart dock (secret box, med manlig fotograf) *flin*

• maochjo

Esmie
    Jag är helt på din linje... tatuering fast helst en griskulting!!

• silverdrake

jag fick min drömpresent, Sex and the city-boxen. det var precis det jag ville ha faktiskt och jag blev väldigt glad. har kollat igenom hela serien minst fyra gånger sedan vi gifte oss :D

annars så skulle jag nog velat haft ett smycke kanske men han är så dålig på sånt så det här var bättre :)

• Brud i Thailand....

Åh, håller helt med Wicks
    SECRET BOX!!
    Jag tycker jag har en jätte vacker kille och skulle älska att ha vackra bilder på honom att kika på lite då o då när han inte är nära.
    Finns det någon som annonserar om sånt?? Kan ju va bra att hinta lite ;)

• SadPsychoBitch

Jag skulle också kunna tänka mig att få en secret box.

Annars hade jag gärna haft ett fint halssmycke.

• Bruden Ringman

En secret box eller ett halssmycke jag såg i en bröllopstidning som var ett hjärta med en diamant i. Men jag blir glad av vad som helst egentligen, älskar att få presenter oavsett vad det är.

• zukigirl

Anneleigh:
    Det vore ju den ultimata gåvan!

• SpookysKira

Jag fick precis det jag onskade mig, ett par orhangen i vitt guld med rosa safirer :)

• jocelyn

Jag kan tänka mig en härlig väska av någon trevlig designer. :)

Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?