• wife 2 be - been wife

Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?

Nu vet jag att man inte ofta får det och jag vet att det är svårt att hinta om det. Jag vet vad jag skulle vilja ha men samtidigt så vill jag att det skall komma som en liten överaskning ifrån honom.
    Helst av allt hade jag velat ha ett av de tynnare halsbanden i bissmark. men, men, den som lever får se...

• Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?
  • wife 2 be - been wife

brud 4e augusti -07
    Är han redan din make??

• succubusan

Jag vill också ha en kattunge.

:)

• _Ninna_

Jag vill ha något som är väldigt typiskt att ge "en sån som mig från en sån som han"... *S* Typ vad som helst bara han har klurat ut det själv.
    Något som jag suktat länge efter är ett presentkort till att få göra en tatuering. (Har önskat mig ett sånt i 30-årspresent, så får jag inget då så kan man ju alltid hoppas att han kommer ihåg det... haha)

• wife 2 be - been wife

"råkade precis glömma" ett utklipp på köksbordet, ifrån en guldsmedsaffär där de annonserade om just bismarkshalsband. sikken otur

• Sibbis

jag såg något på CSI New York igår som jag VERKLIGEN önskar att vi kunde ha råd med i morgongåva. Cartier gör ett armband som "låses" fast på armen, det enda sättet att få loss det är med en skruvmejsel, som bara finns i ett enda exemplar, o den behåller han såklart. Jag tycker det är så VACKERT! men... cartier... hmmm...

• zukigirl

Sibbis:
    ahhh... jag såg det med! Både jag o sambon blev helfrälsta! Undrar vad ett sånt armband kostar?

• Sibbis

zukigirl:
    hehe, jag surfade runt lite på det, o de billigaste (äkta) kostade runt 1500 dollar. så runt en 10000 kr skulle jag väl tro att man får ge *s* inget vi har råd med i detta liv kanske, men...

• Sibbis

zukigirl:
    japp! precis! jag menar, det är vi ju såklart värda, det får ju männen förstå :D

• zukigirl

Sibbis :
    Självklart! Ska genast gå och övertyga min sambo om det!

Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?