• wife 2 be - been wife

Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?

Nu vet jag att man inte ofta får det och jag vet att det är svårt att hinta om det. Jag vet vad jag skulle vilja ha men samtidigt så vill jag att det skall komma som en liten överaskning ifrån honom.
    Helst av allt hade jag velat ha ett av de tynnare halsbanden i bissmark. men, men, den som lever får se...

• Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?
  • jagärsåkär

Ett par vackra juvel-örhängen. Helst nån vacker sten eller nåt elegant man kan ha till vardags. Jag älskar lyxiga örhängen men det är ju rätt dyrt...

Alternativt ett guldarmband eller en vacker ring jag kan ha på andra handen. Eller ett halssmycke.

• Skogstigern

Jag fick en härlig rolig sak, en Tamagotchi! Hon heter Alma och är 6 år för tillfället.

• Secondhandbarn

Helt underbart!!! Det var ju jättegulligt ju :)

• Anneleigh

zukigirl

ja det vore ju underbart =) är det bästa jag vet, jag vill inte ha dyra ringar, halsband eller armband. Kli på ryggen blir bra

• zukigirl

Anneleigh :
    Samma här! Det är såååå skönt! Min dotter tycker oxå det. Måste gå i arv!

• Anneleigh

zukigirl

ha ha min stora son är likadan oxå

• Tant Brud

Ryggkli vill jag inte ha i morgongåva, det får jag så mycket jag vill redan som ogift

• Brud 4:e aug-07

Fick ett underbart diamanthalsband av min numera make, önska dig ett smycke som du kan bära varje dag... kanske med gravyr...

Svar på tråden Vad skulle du vilja ha i morgon gåva om du själv fick välja?