Dalabrudar 2007 del 4
Här går det undan!
Redan inne på del 4 av våran tråd!
Här går det undan!
Redan inne på del 4 av våran tråd!
Sent omsider, här kommer ytterligare en dalabrud! Bröllop 14 juli.
Lamea - välkommen hit!
Tack, tack!
Är det ingen som har tid att kika in här längre? Alla kanske planerar för fullt...
Lamea: välkommmen!!
Jodå, jag kikar här ibland men jag har inte så mycket o skriva eller svara på ;)
Jag är också inne emellanåt... men det är mycket nu! Med 17 dagar kvar är det bråda tider; det ska övas bröllopsvals, bestämma bordsplacering, inhandlas papper till programmen o.s.v. Men allt går enligt planerna.
Nästa vecka är det midsommar; har helt kommit i skymundan... vi vet inte riktigt hur vi ska göra i år. Vi brukar åka upp till dalarna, men det blir kanske lite väl "flängigt" när vi ska tillbaka upp bara några dagar senare (inte ens en vecka).
Vad härligt att höra att ni har kommit så långt i planeringen. För oss är det hur mkt som helst kvar! Som tur är har vi snart semester och mer tid att ordna med allt så det ska nog gå vägen ändå. Jag känner mig lugn och lycklig över att det snart är dags! Längtar!
Beställde morgongåva till m2b i går. Skönt att ha ännu en sak avklarat. Det blev (efter mycket funderande) ett namnhalsband i silver. Jag är lovad att hinna få det i tid, vilket också känns skönt. Hoppas bara han tycker om det....
I morgon ska vi åka och prova kläderna en sista gång
Hoppas kläderna blir bra, Dalabrud! Själv kommer jag inte kunna prova klänningar förrän efter midsommar! Åh, det ska bli så himla roligt! Hoppas bara inte att det är alltför utgallrat..
Dalabrud-07: tror nog han blir glad för morgongåvan!
Jag är halvvägs på min morgongåva, han ska få en secretbox. Gjort allt själv, har lite fotokunskaper o systemkamera - tycker nästan de är lite roligare o göra allt själv. Fotona är klara o framkallade, nu ska jag bara hitta ett snyggt album o klistra in dom i med lite fina ord.