• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • Hill070707

Syssa, jag äter för fullt....ger tom sonen. *hoppas*
    Ja vad gör man? Jag har även nära vänner som väntar barn vilken dag som helst som inte kan komma om vi inte varit friska i x antal dagar.

• 070707Lisa

Nu närmar det sig! Tiden går fort! Hade möhippa i lördags.... det var bara så kul! Snart är vi gifta. Nu är det sista tisdagen som ogift :)

• Meddelande borttaget
  • Humlan54

jag har kollat överallt.. och just här jag bor är de eninga.. REGN och BLÅST! och vi som ska fotas ute...)

Sorry att jag hoppar in i tråden såhär.. jag har aldrig skrivit här innan men läst lite ibland.. Ska oxå gifta mig på lördag och bor i Skåne..

• TheBride

Hela svärfamiljen stressar som galna. Fullständigt bananas . Släpper allt vad heter budget och hyr in tänkbart och otänkbart.
    Jagmåste helt enkelt ta mig härifrån och gå på shopping eller nåt för att lugna mig, stressen därhemma hos svärisarna är total..

• JuliBrud07

Humlan54 - Välkommen! Bättre sent än aldrig! ;)

Vi har nu suttit i två timmar och skrivit ut och vikt festprogram, phuu det var jobbigt. :) Nu ska här ses film och be lite till gud emellan åt så vi får vara friska under en strålande sol på lördag. ;)

• snart hela kittet...

Nu har vi knytit band runt alla festprogram, vikt vigselprogrammen och dansat lite vals. Men guuud vad ont jag får av mina skor...
    Vi har även skrivit en drinklista där vi döpt drinkarna till: brudens, brudgummens, svärfars, tärnans osv. Ett kul tips som jag hittat här på BT.
    Nu ska jag gå och lägga mig för det lär nog inte bli så mycket sömn de närmaste dagarna.

• NollSju

Igår var vi på restaurangen och provåt lite mat iför lördagens bröllopsmiddag. Nu har vi bestämt oss för följande meny:

**Pata negra-chorizo med citrontapenade, tomatconfit, friterad salvia och saltrostad mandel.
    **Oxrygg med gröna bönor i serranoskinka, stekvinägrett, potatispuré och pepparrot
    **Chokladbakelse med hallon, dragonkräm och pistagenötter

Låter det bra? Visst ska väl detta smaka - oavsett om det spöregnar eller ej!

• 7/7-07

festprogram kvar att göra...
    usch helt plötsligt har detta kula moment förvandlats till ett måste..

Idag fyller farmor 90år så hela em.och kvällen går åt till hennes firande..
    har köpt presenkort på fotvårdsbehandling till henne. Det skulle man kanske köpa till medhjälpare inför bröllopet oxå. Det blir ju mycket spring.
    ha en trevlig dag.

• förhoppningsis

i morgon ska vi lämna in allt till festlokalen så idag måste vi
    göra klart bordsplaceringen
    binda, vika, stämpla bordshäften
    handla gelehjärtan
    göra sockerbitar

fick ett ryck igår och ångrade mig ang häftena, som tur var så var de inte klara så vi sparade en del tid

Svar på tråden 070707 tråd 6