070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
idag har nervositeten slagit till ordentligt! Sitter på jobbet och kan knappt koncentrera mig...
Magen är i uppror och jag funderar på vad jag har glömt.
helenerik: Grattis i efterskott och hoppas att du hade en skön dag igår och kunde koppla av lite.
Min stress slog mig i natt, hade gått och lagt mig men gav upp efter 20 min och gick upp och fixade i 2 timmar istället
Är det bara jag som är orolig över vädret på Lördag?
Det blir som det blir, jag kan ingenting påverka men ändå :D
oroar mig för allt nu =)
Jovisst, oroar man sig för vädret. Väderprognosen ser inte toppen ut just nu på västkusten kan jag säga så jag försöker nu komma på alternativa lösningar för fotograferingen. Är det någon som vet bra ställen man kan vara på i Göteborg om det regnar på lördag? Är smått panikslagen...men som sagt, det är inget man kan påverka.
/Syssa
Hej, tack för alla gratulationer. Jag fick en väldigt bra födelsedag trots bröllopsfixande. Man hinner med mer än vad man tror.
Lycka till med allas förberedelser och nu är det nog bäst att vi håller tummarna för fint väder på lördag.
Kram
förhoppningsis...........
håller med. ska bli så skönt på lördag att all denna planering skall ge frukt nu.
jiiiiipppiiiii bara 4 dagar kvar sen försvinner bridezilla och fram kommer lugna jag igen, men då som fru
Jag håller med carina6, jag längtar till att bara vara och inte hålla på och planera. Vad skönt det ska bli.
Hur ser eran fredag ut? Alltså dagen innan, ger ni er tid att vila och njuta eller är det fullstäckat schema?
På vårt schema står:
* Packning inför bröllopsresan på måndag morgon.
* Strykning
* Handla frukost inför lördag morgon
* Manikyr och ögonbrynsplock på salong
* Lyxlunch med min blivande
* Springa ett varv för att lugna nerverna
* Hänga fram alla bestyr och kolla att allt är på plats
* Packa övernattningsväska inför bröllopsnatten
* Gå och lägga oss tidigt
Undrar om jag har glömt nåt?
Vill bara önska er som gifter er på lördag en fantastisk bröllopsdag.
Håller tummarna tillsammans med er för att vädret ska bli bra!!!