• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • N&N

Josefin!
    Min mail är gittan.ahonen@comhem.se, vi kan väl höras! M sa att du hade ringt men jag har varit iväg hela dagen. Hämtat takboxen för att ha kläder i på lördag, kollat in sjalar med syrran och kollat in min mammas urfina oranga klänning med sjal och skor (hon blir grymt snygg!)...

Ikväll har vi konstaterat att vi kan Dirty Dancing-biten av vår dans mycket bra, men att jag måste öva på Saturday Night Fever denna veckan. Sambon kan den för han har övat själv också. Blir kul att överraska alla med detta!

Någon som har kollat vädret? Hur ligger ni till?

• jadam070707

N&N

Gittan du har mail!! :)
    Kram Josefin

• snart hela kittet...

ojojoj, nu är det inte långt kvar!
    Nu börjar jag bli pirrig...

Har lite småsaker kvar att fixa men det stora hela är nog klart.

• förhoppningsis

ska göra provhår + smink idag, blå hjärtan på sockerbitar och köpa löshår...

inte många dagar kvar nu

• snart hela kittet...

provade klänning, underkjol, skor, slöja och smycken igår! Kändes pirrigt. Det sitter väl inte så perfekt som jag skulle vilja, men näst intill.
    Det jag är lite nervös för nu är hur jag ska kunna röra mig i detta??? Jag provade att sitta ner och det var inte så lätt. Har ni andra övat på att röra er i klänningen?

• BimBims Mamma

Hua. Inte många dagar kvar nu!
    Och på onsdag fyller jag år med. mkt denna vecka!
    Igårkväll började gubben sätta i mitt hår. Slingor med keratintippar. jag gör ju hårförlängningar privat ibland annars så har lärt upp honom! Kanon
    han är duktig. men han satte i 25 slingor igår. Så blir det väl mer idag om han orkar. haha
    Annars är det mesta klart!
    Hade behövt stryka min klänning med. Får se om jag får tag på nån som kan bara.

• 7/7-07

tips på godis i småpåsar vid bordsdukning.

choklad är ju gott men är rädd att det smälter. vad tror ni?
    mint kan ju förstöra smaken på vin...
    hmm...

tips mottages tacksamt.

• förhoppningsis

gelehjärtan då? finns olika sorters, med och utan socker osv

• Hill070707

Förstör mint smaken på vin? Hjälp! Så långt har inte jag tänkt, vi ska ha små mariannekulor i våra askar för de är inte så stora. Har någon något annat förslag?

• förhoppningsis

men folk får väl vänta till efter vinet med att äta minten då...

Svar på tråden 070707 tråd 6