• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • JuliBrud07

eliin - Äsch, låter inge vidare! Men bra iaf att dom sydde klart den på en gång så du slapp åka en sväng till. Lite så var det idag för oss oxå. Jag ringde dit och frågade om den var klar, jajjomen den hänger här och väntar på dig fick jag till svar. jag kom dit och provade den men då hade dom glömt folla upp underkjolen + att den behövdes sys in lite grann. Vi gick på stan ungefär en timme och när vi kom tebax hade hon fixat allt. Hur snabb kan man vara? :) Jaja, men nu hänger den här hemma och jag är så nöjd! :) Hon som fixade klänningen åt mig är super trevlig. :)

• JuliBrud07

N&N - Jo jag! ;) Men lite väl sent, så nu är det på tiden att jag går och lägger mig så jag blir frisk nångång. Såg att du oxå är förkyld, usch det är inte kul nu när man har så mycket att göra. Krya på dig!! :)

• jadam070707

Hej alla blivande fruar!
    Nu är det bara en vecka kvar!! Härligt!
    m2b åkte iväg på svensexa för två timmar sedan, fula tajts och en sverigetröja, kan det bli fulare, men han tyckte att det var kul. Ska greja med bordsplaceringakorten idag, och kurera min hals som börjar klia och jävlas lite, kram på er alla!
    Josefin

• Hill070707

Här har det också burit iväg med m2b på svensexa idag. Det blev motorcykel som fordon....
    Det värsta är att det går magsjuka här hemma hos oss, mellanbarnet insjuknade igår och minsta har haft. Hur ska detta bli????? *orolig*

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Hill070707:Hua,det är nog det jag själv är mest rädd för:(:(.
    Sätt igång och drick CocaCola,allihop i förebyggande syfte...fram tills dagen D.

Hoppas att ni hinner kurerea alla,och att ni andra som inte haft,slipper!!

*LYCKA TILL*

• jadam070707

hej drick hellre värskeersättning från apoteket, 1 tesked, var tionde minut. (jag är sjuksköterska) Det är bättre än coca cola. Om inte det går är det bäst med bra vatten. Krya på er!

• Fru Enamorada

usch det spöregnar utanför mitt fönster just nu.. det FÅR inte vara sånt väder om en vecka!! är såå nervös för det... det förstör så mycket!

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

jadam070707:Jo,visst är vätskeers bättre OM det brutit ut eller hur:?Men jag menar i FÖREBYGGANDE syfte;).

Men det kanske funkar oxå:?.Har aldrig hört det dock.

• JuliBrud07

Hill070707 - Nääe fyy tusan!! Stackars er! :( Magsjuka är det värsta som finns. bläää! Jag håller alla mina tummar och tår för att ingen mer blir smittad!

Svar på tråden 070707 tråd 6