070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
helenrik
låter bra att höra, vilken kjedja var det?
Det var smycka butiken i Solna.
då kanske smycka här är lika snabba, ska kolla med min favvo först på drottninggatan anars kollar jag där. Tack!
Min laptop ær trasig *grrrr* men ALL planering, budgeten och alla listor.
Man lær sig det svåra sættet att inte bæra ett spralligt barn och ett glas vatten i nærheten av datorer. Kænner mig helt handikappad utan, back-up gjorde jag i slutet av maj... så det ær helt før gamla saker dær.
Oj Gerda, det låter inte bra, håller tummarna för att det fixar sig. Ligger i soffan och kurerar mig, är ruggigt förkyld...
Gerda:Usch:(:(:(Stackare!Hoppas att det ordnar sig.
N&N:Stackars dej med!Krya på dej!Ät massor av vitlök och enchinagard!
jag ska bli en fru...lääängtar
tack för tipset.ang cigarr..
blir nog jättebra.
Ringarna är nu inlämnade, får tillbaka dem på torsdag om en vecka *phu*
Mot nästa uppgift, skära till och binda ihop bordshäftena... åker till Helsingborg i em dock för ett par dagars minisemester.
jag har slarvat med att gå in mina skor, visserligen är de väldigt bekväma som de är men ändå. Nu när jag åker bort kommer jag ju garanterat inte använda dem... får bli hårdträning sista dagarna
imorgon får vi nyckeln till vår lokal för festen.
skönt att kunna få planera i lugn och ro under nästa vecka.
ringarna ska inlämnas imorgon. alla kläder är klara. systembolaget har fått beställning , tårta oxå. transport och blommor ordnat.
ska träfffa prästen ikväll.
sen blir det att göra vigselprogram och festprogram. blir nog mycket småhandlande nästa vecka..
hur går det för övriga i planeringen?