070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Hej tjejer!
Har varit iväg på midsommarfirande men nu är jag tillbaka.
jadam070707
Tack för dina fina orden om dukningen!
Gerda, instämmer med övriga, buffén blir supergod.
Våra goda vänner ska sjunga på vårt bröllop och igår satt vi på en brygga och lyssnade på deras sång och gitarrspel, de är helt grymma! Så kul att ha en bästa vän med sambo som sjunger på ens barns dop och vårt bröllop, det blir så personligt.
Funderar när man ska kunna printa ut hela festprogrammet, hur långt innan bröllopet? Vi har ju bordsplaceringen med gästpresentationer där och om någon hoppar av stämmer det inte. Det gör ju inte så mycket men vi ska nog vänta så att vi printar så sent som möjligt.
N&N
Så härligt att din bästa vän o sambo kan sjunga vid era högtider! Verkligen personligt och vackert blir det!
Ja, vi måste printa vårt festprogram senast på onsdag då vi åker till Sverige på tors-fredagen. Så blir det avhopp så får det vara En av mina närmaste vänner har BF veckan efter bröllopet, hon är heeeelt säker på att hon kommer, vilket är jätte kul. Men man vet ju aldrig vad hennes bebis tycker!
Ha ha vi har plötsligt fem gravida på bröllopet, två höggravida och tre helt nya. Ska nog printa vårt i nästa vecka också för jag jobbar bara en vecka till.
Vårat festprogram är redan printat. Det får bli som det blir... Avhopp blir det säkert. Har ingen lust att behöva tänka på det också nästa vecka. Jaja, det blir nog bra.
Ska sätta mig och skriva en lista över hela veckan tror jag, så vi vet vad som ska göras vilken dag, så vi slipper stressa sista dagen när vi kommer på saker som är ogjorda.
Ja, jag erkänner på en gång - jag är en listmänniska
N&N
Hehe, vi har den supergravida då och så plast-svägerskan som ska ha om en månad. Å så 3 st under 8 månader. Babyboom!
Dalabrud - Listor är toppen, är också listmänniska men är ihop med en som blir stressad av för långa listor. Han älskar dock listor på ungefär 5 punkter...
Hej alla!
Vad ska man säga herre jösses vad det regnar...ja det enda man inte kan påverka är ju vädret, men så här vill jag inte ha det om två! veckor. Sitter just nu och syr det sista på tjejernas blå sidenklänningar, det gäller ju att beta av så mkt som möjligt. Jag hade dock som tur är min möhippa förra fredagen 15:e. Den var förövrigt kanonbra och mysig!
carina 6
beta av så mkt som möjligt och försök sedan koppla av på möhippan!
Jossan (=jadam 070707)
Carina6
beta av på listan och försök sedan koppla av när väl möhippan väl blir!
tack för råden
jag är väl inte speciellt etablerad i denna tråd.. men en fråga...
börjar inte ni bli nervösa?? jag vågar knappt tänka på det bröllopet...
Nervös och nervös...jag känner inte att jag har någon tid att vara nervös för jag har snarare så mycket att stå i. Ringen har vi fixat och jag har en klänning (dock väntar jag på underkjolen) och min m2b har en hyrd frackcoat så gifta blir vi alltid i stiliga kläder men nu är det maten och detaljerna som ska funka in det sista också.
pasia
Har inte hunnit förstå riktigt att det är två veckor kvar. Vissa kortare stunder dundrar det in att det är SNART. Men vi håller på fortfarande med flytt och att bosätta oss, har ett barn på 7 månader som är överallt osv osv Vi hinner liksom inte riktigt med här ännu.
Å andra sidan har vi bara detlaljer kvar - so what om vi inte får till någon bordsplacering? Eller om borden saknar blommorna? Eller att vi inte hinner fylla upp de 2 tomma sidorna i festprogrammet...
Men det är en stor förhoppning att kunna pricka av ovanstående också, samt alla andra punkter på listan.
MEN ALLRA VIKTIGAST: HOPPAS VÅR HINDERSPRÖVNING BLIR GODKÄND!
(Shout out till norska myndigheter...)