070707 tråd 6
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!
Tips om is.
vår catering tipsade att åka in på McDonalds och skänka 50 kr till deras Ronald fond så kan man snabbt få is i en påse...
:):):)smart!!
Vi har väl alt klart so far men ändå känner jag mig småstressad...
Jag hade helts velat duka klart redan nu, haha.
Festprogrammet är klart o utskrivet.. kläderna är hemma. Floristen vet vad hon skall göra o har allt på det klara.
Ja... allt börjar falla på plats.
Har precis varit å lyssnat på sambons syskon när de repade i kyrkan, låter jättebra!
7/7-07: vilket bra tips om McDonald´s is!!
Kan man hämta det genom drive-thru´n?
Har inte skrivit ner tidigare vad vi har klart och vad som ska hinnas med...
Förra veckan var ganska bedrövlig inom planering: först gick vår bröllopsbil sönder... och sedan ett vykort om fasadrenovering av kyrkan - jag skämtar inte!
Denna vecka har vi:
* fått tag på en ny, häftig och rolig bröllopsbil, ska bara göra klart detaljerna med föraren
* pratat med kyrkovaktmästaren som lovat att vi får blommor inne i kyrkan som plåster på såren, fasadrenoverarna ska lämna framsidan till EFTER vårt bröllop
* igår träffade vi prästen som verkligen är en skön prick! Vi gick igenom hela programmet, ska prata med kantorn bara...
* har fixat alla bordsdekorationer (men nu har det tillkommit några gäster, så jag har några till att fixa...)
* på fredag ska jag göra prov-make-up...
* gjort iordning två nöd-byråer
* fått tag på "vin karaffer" på IKEA, det såg inte ljust ut ett tag men nu kan jag stryka det från listan (och rynkorna ur pannan...)
* köpt läsk, öl och vatten
* har gjort klart våra vigselprogram, ska bara kopiera dem
* träffar vår toast-madame imorgon och kolla läget med festprogrammen...
Känner hur tiden RUSAR iväg!!
Har inte blivit "hippad" än och det gör mig liiite nervös...
gnilla::)Hua,då blir du ju säkert hippad i helgen
.
Det verkar som om du har läget under kontroll ändå:)
Själv stukade jag foten för 10dagar sen när jag skulle ut och springa,men sprang ändå:(
Dessutom var det en rejäl stukning(min värsta hittills)så den är fortfarande svullen,och jag har fortsatt träna,dock EJ sprungit.!!Men Idag,när jag vart hos sömmerskan så började det att knaka,och gör S*#"E#¤TONT!!IGEN:(:(.
Imorgon måste jag gå till DR:n,och ev röntga,har toklindat foten nu:(:(
USCH;håll tummarna att det kommer ordna sig för envisa mej!
Dessutom satt klänningen jättebra,tills jag vände mej om:(Är föör fet på ryggen:(:(:(Måste verkligen gå ner typ2kg,för att det ska se okej ut:(!
Ja,jag är lite negativ nu Men det kanske går över...OM jag får tokträna lite
Förhoppningsis
E du från Helsingborg? jag kommer därifrån hoppas att du får det mysigt. Koppla av det går väldigt bra att göra där, vi ska dit efter vårt bröllop och Thailand i november.
Gerda:
Hoppas att det löser sig med datorn
Helenrik:
Vi ska gifta oss i samma kyrka ni kl 15.00 och vi 17.00 ska tänka på dig. Vad har ni festen efteråt?
N&N:
Krya på dig!!Drick mkt vatten, gör ingenting!!
jagskablienfru...
Vila foten, hoppas att det blir bättre snart!
jadam070707
Hej vad kul!
Vi kommer ha middag i församlingssalen precis bredvid kyrkan. Så vi kanske ses. Vi har planerat att få igång middagen till ca 16.70 så att ni har fritt utanför kyrkan.
Sen ska vi ha fest på mamma och pappas tomt, den ligger jättenära kyrkan.