• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • helenrik

Jag fyller år idag, och det känns som man inte riktigt har tid för detta. Det blir en lugn födelsedag med en hel del planerade och inköp.
    Fick i alla fall frukost på sängen av min sambo.

• Fru The

helenrik >> Grattis!

Själv har jag påbörjat min semester med att städa hemma. Det går sakta men säkert framåt. Särskilt när man fastnar på BT..

Balkongen är tagen i helgen, men resten av lyan är ju kvar, så nu håller jag på med vardagsrummet och väntar på att tjejen ska komma hem och hjälpa till med fönsterna. Hon är grym på att få dem glasklara utan ränder!

Har även börjat på att packa inför bröllopsdagen/-natten och vår lillsemester. Lär väl glömma något hur jag än gör, men i alla fall.

Såg att vår tråd kommer snart stängas ner, så det börjar bli dags att starta upp en ny. Om någon känner sig manad är ju det bra!

Hur går det för er andra? Har ni mycket kvar?

Någon som har förslag på hur man ställer fram peppar på borden? Måste vara billigt och smidigt. Har inte tid med en massa pyssel förutom det som redan är inskrivet på att-göra-listan.

Ha det gott!!
    Kram

• Hill070707

förhoppningsvis - ja dom får ta med sig hem annars...hi hi

• Ansgar&Evelyn

Tror jag håller på o bli knäpp... sitter och fixar det sista med festprogrammet, ska skrivas ut ikväll, och behöver fylla ut med lite text... är det jätte konstigt att påtala att gästboken finns och att vi gärna ser att gärsterna skriver i den?

• Fru The

nä, det är väl bra. Vi skrev en ruta om att de som fotograferar gärna får dela med sig av sina kort till oss.

• Ansgar&Evelyn

tack tack! då gör jag så!

Tror stressen börjar sätta sig i min skalle nu!

• förhoppningsis

har oxå skrivit att vi har gästbok och att vi gärna vill ha kopior på foton

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

helenerik:GRATTIS:):):).

• förhoppningsis

helenerik
    GRATTIS!!!

• jadam070707

helenrik grattis och hoppas att du har en mysig födelsedag! ( i solen ) :)

Svar på tråden 070707 tråd 6