• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • FredagenDen13

Carma07:
    Var det några problem att avboka lokalen?

• Carma07

fredag: Det var inga problem. Men så ljög jag faktiskt lite för henne. *usch* Sa att vi kanske kommer att skjuta på bröllopet och inte ville uppehålla bokningen isf. Och att vi får lösa det på annat sätt annars. Tex vår trädgråd. Så är man lite oärlig som jag så var det inga problem alls.

• bauti

Nu e jag tillbaka. Det var faktiskt riktigt kul att träna styreträning (återstår dock att se i morgon)

Tänk om P oxå hade en så snäll chef som Malmas gubbe har. Undra vad vi hade fott då? *drömmer mig bort*
    En volvo cab kanske

• Fröken Malm

Bauti,
    Ja, önska sig kan man alltid!! Hihih!

Vart tränar du förresten? Jag ska på Body Combat ikväll.....kommer inte kunna gå imorgon!

• bauti

Jag tränar på sport Life i kållered. Får 6 v (tisdagar & torsdagar) från försäkringskassan. Men det är uppehåll under sommaren. Funderar på att köpa deras erbjudande, från 1/6 till 31/8, träna på samtliga deras anläggningar för 995:-

• Fröken Malm

Bauti,
    Ja, det är ju ett bra erbjudande!

Tränar själv i Almedal, tycker Sportlife är bra värde för pengarna!

• bauti

Det var skönt att dom där boddy pumparna (som bara står och älskar sig själva i spegeln) inte fanns där. Det var en hel del pationärer där. Det tyckte jag va kul. *muttrade bara när Gösta 68år var mer fitt än jag*

• Nides

Carma va skönt ni är på rätt spår!:D

• Nides

Har inte tränat på 1 månad. :(
    Skäms lite!

• Linum

bauti: Vi letade upp ditt hus i lördags när vi var ute och åkte lite, men du var inte hemma... Fasiken vad mysigt ni bor! Blir bara iiiite avis...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3