• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Fröken Malm

Ja, luften gick ur mig totalt! Hon har sån jävla attityd och det känns som om jag blivit nån form av hackkyckling för henne....... Ibland när jag berättar saker så himla hon med ögonen. Tycker det är så himla fult, är just nu mer ledsen än arg.....

• bauti

Hatar sådana människor. Det är ren mobbing att bete sig så. Och så ser ingen annan det så man kan inte säga till

• TezzAmore

Håller med Bauti... Usch, vilken fruktansvärd människa!!! Man kan ju undra va det är som gör henne till en sån otrevlig person... som min sambo skulle sagt... hon har väl inte fått "nått" på länge!

Jag veeeet, lite sexistiskt, men (ibland säkert) sant!

• FredagenDen13

TezzAmore:
    Mycket bra kommentar!

När folk hackar på mig, brukar jag trösta mig med att jag är lycklig & har hälsan... det är inte fel på mig!

• Fröken Malm

Det värsta av allt är att hon är bjuden på bröllopet......Emellanåt är hon jätterolig och schysst. Detta har börjat de senaste månaderna.

• TezzAmore

Malm: Kanske är hon Avis? Eller gravid? (beror ju självklart på åldern...) Tänkte bara på att vissa gravida kan vara riktigt bitchiga... har jag hört!

• Fröken Malm

Nej, inte gravid, snarare att hon inte fått nåt på länge....... Vet inte riktigt varför hon håller på, på detta viset.

Men nåt är det ju för sucka ljudligt och himla med ögonen är inte normalt......

• TezzAmore

Fredag: Jag håller med dig! Man är frisk och har lyckats haffa sig en hygglig karl som man snart ska gifta sig med! Positivt tänkande är superbra!

Såg en film på bio i söndags, som var väldigt tänkvärd! Den var superbra och jag gick omkring med den känslan jag fick av filmen hela dagen efteråt... Den heter "Jakten på Lycka" och Will Smith spelar huvudrollen... det bästa av allt är att den är baserad på en sann historia! Mycket, mycket värd att se! Kan definitivt rekomendera den, om man gillar sånna filmer!

• Fröken Malm

Tezz,
    Den filmen har jag sett! Den var bra! Herregud vilken vilja.....

• TezzAmore

Malm: Nä, det är inte normalt att sucka ljudligt och himla med ögonen... det är ju för tusan nedvärderande!!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3