• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • bauti

Hahaha, kan rekommendera att om ni skall börja träna så prova träningskläderna dagen innan.
    Jag rotade fram mina (som aldrig blivit använda???) och det är någon som har varit i min låda & krympt dem. Fy va elakt
    Träningsvärken kommer nog inte vara det värsta. Skorna är aldrig använda, skoooskav!
    Undra hur detta kommer gå *asg*

Jag återkommer när jag kommer hem (om jag överlever)

• Addiz

Malm: vilken schysst chef! =) Kul för er! Undrar om min chef kan sponsra oss med eh... en buss? ;)

• TezzAmore

God morgon!

Addiz: Kontakta vårruset! Du ska ha fått med din nummerlapp tillsammans med informationen!! Om du itne har nummerlappen på tisdag får du inte starta!!

Malm: Nu blir jag nyfiken på en sak, vad är oljelampor?? (kanske allmän kunskap, men jag vet faktist inte riktigt)
    Hur många paket ljus köpte ni?

• Addiz

Tezz: ringde precis Vårruset och talade in på deras telefonsvarare, hoppas dte löser sig!

• Carma07

God morgon

Addiz:
    Jag har fått hem nummerlappen till vårruset. Har du kollat ordentligt i katalogerna som kom med? Den kanske har hamnat in emellan?
    Tycker att era gästpresenter lät jättefina. Det är en sak att ge bort något ätbart när man kommer mot att ge bort en riktig present som handdukar eller nått.

Petra:
    Vi har två champagneglas som vi hade när vi förlovade oss. Funderar på att gravera de två till oss själva.

Malm: Vilken bra bröllopspresent från chefen.

• TezzAmore

Addiz: Va bra, då fixar det sig säkert! Men som sagt, håll ett öga på tiden bara! Så att de hinner skicka den...

Usch... har lite dåligt samvete... shoppade för 1300kr igår... (en tröja, en kofta och jeans) Nu kostade inte allt detta 1300.- för sambon köpte också kläder, 5-6 t-shirt's och skjortor! Vi ska ju igentligen spara, men sambon har inte handlat nått nytt alls sen i höstas och jag handlade för massa pengar förra månaden... det var helt enkelt hans tur nu... men jag kan inte låta bli att känna att det blir bröd och vatten resten av månaden... och jag som måste köpa nya skor!! Hehehe! hihi!

• Carma07

Hon med klänningen ringde inte igår. Tänkte åka tillbaka till Alingsås och prova de klänningarna som jag såg där innan jag kontaktar henne. Orkade bara inte prova sist eftersom de antagligen är i fel storlek och jag ville kolla in denna först. Men jag känner mig lite tveksam till klänningen så det skadar inte att ha provat de andra innan. *velig*

Har de brudklänningar på Emilios också, eller är det bara för herrar?

• Fröken Malm

Tezz,
    Det är lampor som brinner med olja,
    Såg ut som lyktstolpar, men istället för glödlampor är det oljelampor. Lite svårt att förklara men de har satt upp dem utanför det långa röda huset...

• Fröken Malm

Carma,
    Ja, de har klänningar på Emilios, men inte så stort utbud. Tror de har till både försäljning och uthyrning.

• FredagenDen13

Fröken Malm: Vilken snäll chef!
    4000:- kan man ha mycket annat skoj för!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3