• Ab fab

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • TezzAmore

Freda: *viftar tebax*

Ska själv iväg på möte nu... *viftar igen!*

• Nides

Hej tjejer..

Fröken malm: Jag ska oxå beställa sol till den 19:e. Jag är förresten jätte nyfiken på era program. Med tanke på hur fina era inbjudningskort är.

Hoppas hoppas att det blir fint väder... både på tisdag o den 19:e!

• Nides

Förresten addiz: Ska du göra askarna själv eller ska du köpa färdiga??
    Låter ju hur fint som helst..

• Fröken Malm

Carma, du som är ute efter brudklänning, kolla in denna länken!

Märk väl tjejen till höger att hon har en påse från H&M i handen. Måste väl varit minst 10 år sen H&M hade såna påsar........... mohaha!

www.blocket.se/vi/11677609.htm

• Carma07

Malm: Hahaha, det var nog inte bara påsen som var 10 år gammal. Riktigt så desperat är jag inte ännu.

• Addiz

Jag åker på lunch och sen ska vi provköra bussar på Volvo Demo Center! Ska bli askul! =)

I kväll är dte extra öppet i affärerna på Södra vägen, om dte är nån som vill shoppa lite senare idag. De har öppet till kl 20 och jag ska dit... man kan ju iaf titta lite, man _behöver_ ju inte köpa nåt... eller?!?! ;)

• Addiz

Jo, tjejer, tack för alla glada tillrop om mina gäst-presenter! :D Tänkte först göra egna askar, men hittade sen på nåt ställe på nätet för 4 kr st... Om jag nu bara hittar tillbaka dit... ;)

• Fröken Malm

Addiz,
    Är det affärerna som ligger nästan vid Korsvägen. Älskar affären "Till Ditt Hem" som ligger mitt emot Taras, restaurangen.

• FredagenDen13

TezzAmore: *viftar lite*

I´m back!

Addiz: Vad är det för spännande jobb du har? *nyfiken*

• Carma07

Nu går det framåt i bröllopsplanerandet minsann. Har nu ringt och avbokat lokalen.

Har även ringt Emilios och de har kvar att hyra till vår dag.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3