• jeli81

Midsommaraftons brudar 2007 nr 2

Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.

Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?

• Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2
  • midsummer

Är äntligen hemma efter en lång dag i Karlstad. Är dock besviken... Hittade en fin balconette-BH som jag ska ha under själva bröllopet. Det var det enda jag hittade som passade bra. Naturligtvis blev det en hel del saker inhandlat till barnen... Konstigt att jag alltid hittar så mycker till dem men inte till mig Problemet är att dels har jag E-kupa så det är svårt att hitta fina BH-ar. Och dels så tyckte jag inte att varken kappahl, lindex eller h&m hade något som var sådär sensuellt och fint. ...

Ska plugga lite nu och sedan skriva ut festprogrammen samt beställa lite underkläder från ellos eller nåt istället...

• FruOhlsson

Idag har vi hämtat vigselringen!!! Satt perfekt och känns superbra

• jeli81

Idag har jag varit och lämnat in förlovningsringarna för slipning och putsning och gravyr i hans ring och vigselringen för gravyr. Får hämta dom den 20 juni så det var tur att jag lämnade in dom idag! :)

• helmina

jeli81
    Så länge??? vi lämnade in våra måndags och hämtade dem igår.

• helmina

Idag har dom tagit min M2B...

• jeli81

Helmina: ja jag vet, det var väldigt lång tid, men men, vi får dom ju innan ialla fall :)

• Frideli

Nu har vi varit på danslektion *tihi* detta kommer att bi intressant... Men vi tänker bara ha en vals och sedan kommer vi att sjunga en låt :)

• midsummer

Kolla in vad galen jag har varit och beställt denna negligé till bröllopsnatten... Har egentligen inte figur till den men men... Nu är det beställt och klart...
    www.snyggunder.se/view_product.php

• Frideli

Oh, snyggt midsummer! Det kanske hade varit något. bra pris också!

Själv har jag precis beställt en bröllops gästbok a la mina vänner typen på www.brollopsbubblor.se och nu sitter vi och gör iordning vårt monogram så vi kan göra klart festprogrammen.

Mitt i allt så ska vi flytta också så här är det verkligen fullt upp!

Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2