Midsommaraftons brudar 2007 nr 2
Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.
Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?
Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.
Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?
Tjillevippen alla boobs!
Igår kom svärmor med ett litet kuvert. Det var ett presentkort på ansiktsbehandling, rengöring, masssage, frans & brynfärgning! Ska bli sååå skönt! Gör väl det måndagen innan.
Hon kom dessutom med 2 vackra champagneglas som jag och maken skall skåla i. Vi har 3 flaskor champagne hemma och jag kan inte välja vilken av dem VI ska ta....(de andra får mousserande vin...)Snacka om i-landsproblem va....men i bröllopstider kan det vara ett problem. En är från när min far var i ryssland, äkta rysk champagne, en är från svärmor som vi fick i förlovningspresent och en är från värdparet... Återstår att se vem det blir!
Nu ringde min svägerska!!!OOOO va glad jag blev!! Hon är frissa och ska sätta extensions på mig, klippa, färga, slinga och göra håruppsättningen på mig, och allt blir gratis!!! Underbara människa!!
EN fråga, kanske dum, men men... - visst ska jag ha på mig min förlovningsring under vigseln?
BlivandeOhlsson: Tack men jag tror tyvärr det gick åt skogen.. Haha ja ledig är väl det sista man är!
Shrek & Fiona:
Yes den ringen har du på under vigseln, men sätt på den så sent som möjligt så den slipper få märken av fingrarna efter upputsningen! :)
Ujujuj, här är ni flitiga!
Igår var jag hos min kompis som ska fixa håret. Hon gjorde första provfrisyren med viss hjälp av bilderna jag skickade till dig Snart Fru G. Jag blev supernöjd! I dagarna ska jag sy slöjan så vi ska prova med den oxå och även göra sminket. Hon vill att vi börjar fixa med mig 5 timmar innan fotograferingen på midsommarafton. Herregud... Får verkligen se till att jag känner att allt är klart dagen före, annars kommer jag inte ha ro att sitta 5 timmar inte...
Härom dagen när vi var och letade ny klänning till mig blev jag så glad. För vilken klänning jag än provade så var det inte magfläsket eller höfterna som tog emot - det var boobsen! YES!
Drar E-kupa oxå och det är jäkligt jobbigt. Hittar ju aldrig några fina underkläder! Dock hittade jag en BH på lindex som trycker ihop brösten lite, så med den satt klänningen jättesnyggt, dock kostade BHn 349kr så det får bli till nästa löning...
Har bakat tårtbottnarna nu. De blev bra. De har fått en egen låda i frysen Vad nojjig man är egentligen...*hihi*
Vi beställde min ring i början på mars och har inte fått den än pga att den var lite för liten så den måste göras lite större, vi har specialdesignat så att det är ett snyggt mönster runt om hela. Sen hittade jag ett latinskt citat som jag ville ha ingraverat. Men den skulle komma nu när som helst. *Längtar...*
Ska beställa blommor snart oxå. Samt boka Bed & Breakfast någonstans här i närheten (Överrasskning till min m2b som tror att vi ska sova hemma... )
Vad kul att läsa om allas bestyr. Igår gick jag en sväng på stan och köpte underkläder och paraply. Jag bokade även tid för ansiktsbehandling och sminklektion. eftersom jag ska gifta mig i de värmländska skogarna så får jag sminka mig själv (vilket jag absolut inte har något emot) men det är bra med lite tips.
Förresten: Vad ska ni ha till bröllopsskålen? Vi funderar på Chapel hill, så den ska vi provsmaka ikväll :). Vad ska ni ha för vin/dryck i övrigt? vi ska åka till tyskland om två veckor så då måste jag ha bestämt mig... Några tips? Vi ska också ha ett välsmakande alkoholfritt alternativ då min m2b är alkoholfri. förslag?
Frideli: Vi funderar oxå på att ha chapel hill till bröllopsskålen. Min blivande var till tyskland förra helgen men då köpte han andra flytande varor så chapel hill köper vi i Sverige. Kan ju säga att det lönar sig att åka till Tyskland... räknade på vad saker o ting kostade. Om vi hade köpt allt i Sverige hade det kostat 14000, med resa och allt till Tyskland kostade det 6500!!!! Det är ju helt otroligt eg...
Vi ska göra ett välkomstbål med lite olika smått och gott i... Ett alkoholfritt alternativ finns, sån där Bubbliz m jordgubbssmak. Sen ska vi köpa några tetrapack vin fån en som åker till tyskland samt ett flak öl. Vill ha så lite alkohol som möjligt så vi har köpt mycket lättöl, mineralvatten och sötdricka. OBS! Jag ska inte servera vinet i tetrapack. Mamma samlar på vinkaraffer så jag ska ställa några sådana på dryckesbordet.
Var bor du Frideli? jag bor oxå i värmland...
BlivandeOhlsson: jag jämförde att köpa chapel hill i sverige mot tyskland och köper vi ett 12pack i tyskland så tjänar vi ca 120kr så det är ju inte så stor skillnad och fördelen med systemet är ju att man kan lämna tillbaka om det blir för mycket. Då jag bor i Helsingborg ska vi defenitivt åka över och köpa den andra drycken i tyskland för det kommer vi tjäna massor på. Vad köpte ni?
midsummer: jag bor i Helsingborg men min m2b's föräldrar bor vid Lundsberg där vi ska gifta oss. själv då?