• jeli81

Midsommaraftons brudar 2007 nr 2

Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.

Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?

• Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2
  • midsummer

Ska du ha bebis Jeli81?

• jennydaniel

hej !!Vad kul med en "midsommartråd"!!Har ej skrivit här innan men ska iaf oxå gifta mig den 22/6=)I Skärhamns kyrka på Tjörn!Jag tycker allt bara är en enda röra i mitt huvud men hoppas det kommer i någon ordning snart...hmm
    För oss är det mesta ordnat...skor som saknas och hitta mer inspiration till hur vi ska ha dukningen,den känns jobbig...sen är det festarr med *hjälp*...har inga ideer men vill så gärna lyckas få ihop något,hade ju varit kul med någon lek eller liknande...ibland känner jag väl att näää ja struntar i den men det hade ju varit tråkigt!Annars går det bra! Nervositetn börjar nog komma lite nu=)

• jeli81

Midsummer: Yes det ska jag :D

• Frideli

Välkommen Jennydaniel! vi har nog alla ganska surrigt i huvudet just nu... har ni ingen toastmaster eller värdpar som ordnar lekar och dyl under middagen? tänk på att dela ut uppgifter till de i din omgivning som är duktiga på saker. Det vinner alla på! de tycker det är roligt och du slipper fundera på det.

jeli81: Grattis! Det är jobbigt att må så illa bara... vi sätter igång igen efter bröllopet ;) . Tråkigt med fotografen, hur har det gått?

• jeli81

Jennydaniel. Välkommen skulle jag ju skriva också! :)

Frideli: Det ordnade sig ändå, han ringde igår kväll och så pratade vi, han sa att han tackat ja när jag ringde och frågat honom redan innan vi skickade ut inbjudningarna.. Grejen var att han fick inbjudan där det stod att han skulle svara till min mamma och i fredags skickade jag ett "påminnelse" sms till de som inte svarat, varav han var en av dom. Och där stod också att man skulle svara till min mamma, men han verkade inte fatta eller så ville han inte ringa till mamma :) Det är löst ialla fall så det är skönt!!

Fick höra om en annan belant när jag pratade med honom också. Förut var vi ett relativt stort gäng som umgicks och hade jätteroligt! Men nu umgås jag i stort sett bara med han fotografen och ett annat par och då har vi bara bjudit dom. Då en tredje han tyckte han hade blivit bortglömd osv, men vadå vi umgås ju aldrig förutom när vi träffas genom de andra jag umgås med och vi pratar aldrig i telefon.. Människor är lustiga!! :D Men det gör faktiskt inte nåt för mig, för en gångs skulle bryr jag mig inte om vad andra tycker!! :D

Nu ska jag iväg till skolan där jag har min praktik!!

ha en härlig dag, trots att det regnar!

Kram

• Shrek & Fiona

Va KUL det är att läsa allt ni skriver tjejer!!! Känner lika dant själv, snurrar runt i huvudet bara!

Nu börjar all ordna sig för oss, "bara" solisten som fattas!! Men det lär väl lösa sig det å!

Nu ska jag åka på IKEA och handla bordsdekorationer!

• snart fru G

Fan vad jobbigt.... skrev precis världens längsta inlägg och så behagar inte BT fungera som det ska!

Vad segt det är på kvällarna här inne ibland!

Ja ja... får göra ett nytt försök och dela upp det i små inlägg kanske

• snart fru G

Det jag bland annat ville ha sagt är att även jag befinner mig i förvirrningsstadiet då det känns som att vi har 1000 saker kvar att göra men ingenting blir helt avslutat! Håller fortfarande på med festprogrammet till exempel. Vill ju börja bocka av saker på min lista som är allt för lång fortfarande! Men men... det är väl angenäma problem i denna värld!

• snart fru G

Nu har jag beställt en caketopper! Denna blev det:

www.tartdecor.se/product.asp&sub=3&page=1

Tyckte den var väldigt söt och min blivande tyckte tro det eller ej lika så!

En sak att bocka av från listan

Svar på tråden Midsommaraftons brudar 2007 nr 2