Midsommaraftons brudar 2007 nr 2
Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.
Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?
Såg att vår tråd hade blivit avstängd för nya svar, så jag startar en ny och hoppas att alla midsommar aftons brudar hittar hit.
Nu är det inte långt kvar, börjardu bli nervös?
Sov så gott Jeli och krya på dig! kramis!
Så jeli81, klappat och klart!
Tack shrek & Fiona!! ättefint!!
och tack snart fru G!! :)
Nu har jag fått paket:) Vår caketopper (lika söt som på bilden) och plastglas till baren. Vi har även varit och köpt marschallhållare att ha blommor på runt vigselplatsen. jättesnygga på biltema för 18kr/st. Imorgon ska vi provsmaka menyn och på lördag åker vi till tyskland och på Söndag är det sista OSA så här rullar det på...:)
Oh, jag glömde nästan... jag har äntligen hittat ett par sko som passar och faktist är sköna!!! Jippie :D
Hej på er töser!
Vet ni vad jag och min kompis/del i värdparet gjorde i förrgår? Sydde slöjan! Den blev bra - trots att jag inte är så bra på att sy... Lite bullig uppå men jag ska sy dit några pärlor så då gör det nog inget. Samma kompis kom idag och sa att "Jag kan inte säga så mycket - men transporten av er från kyrkan till festlokalen har jag fixat nu" Hennes pappa håller på mkt med bilar så det är väl genom honom tänker jag... SPÄNNANDE!!! Trist bara att jag är ett sånt kontrollfreak så jag tycker inte riktigt om att inte ha full koll på allt...
Har bokat hotellnatt till bröllopsnatten men gubben vet inget. Ska föra dit honom med ögonbindel tänkte jag! Gud så kul det ska bli! Det händer mycket nu... Har bränt CD-skivorna och gjort låtlistor..
Vad sysslar ni med då? Finns det något annat är BRÖLLOP i era hjärnor (För det finns det inte i min...) hihi
Skrev just ett långt inlägg som tydligen försvann i cyberrymden någonstans.
Iaf, här tänks det inte på något annat än bröllop tycker jag. Börjar få smått PANIK över saker som inte är klara ännu... det är ju inte så lätt att få till det med 3 barn hemma, men om jag bara tar mig i kragen och avsätter lite tid så kommer det nog fixa sig. På torsdag ska vi ev till festlokalen för att kolla hur vi ska "möblera", blir med andra ord flytt av bord och stolar fram och tillbaks för att i slutändan inte vara riktigt nöjd ändå (om jag känner mig rätt).
Stor kram på er
godmorgon!!!
Här är det med bara planering i huvet...massa småsaker som inte är klara så man får lite panik..men har tänkt att åka till ikea nån dag här och köpa alla blockljus å lite sånt..Men kan inte bestämma mig...ska jag köpa 3 olika storlekar och ställa ihop eller bara ett blockljus??Vad ser bäst ut tro?billigare med en iofs..men..nä jag vet inte...
Sen det där med blommor på borden,hur ska ni göra??
Beställt eller göra själva??
Jag har tänkt göra själv men ingen aning hur ännu...kanske bara en hög smal vas med en ros i hmm...mugröna blir det nog i alla fall..
Alla dessa detaljer-kan ju aldrig bestämma mig *ler*
Vi ska med sova på hotell..men inte bokat ännu*wops*
Fast det var ju såhär att min käre sambo fick den uppgiften att ringa och boka för lllääänggesen...men vad händer -nä ingenting..kan bli tokig emallanåt på han=)..aldrig bråttom med något..så det lutar väl att jag får göra det så vi inte behöver sova hemma här med halva släkten och massa barn hehehe hade inte varit såå mysigt kanske..
ohlsson:Där sa du något...kanske ska börja bränna lite cd skivor med snart!!=)
kram
jennydaniel:
Vi köpte våra ljus på IKEA, när vi var där hade de vita blockljus i 5-pack för ett riktigt skapligt pris (olika storlekar) sen köpte vi till några extra (ifall att...) Köpte även stoooora vinglas som vi ska ha en röd ros i med lite stenkross i botten - litet tips till dekoration
Bröllop hela huvudet var det ja!! Plus ett 4-årskalas och på måndag byter jag jobb....de é mycké nu!
Är just nu inne i blomdekorations-svängen. Har varit på IKEA och inhandlat 12 vaser á 15 kr. De är ganska stora www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay&catalogId=10103&storeId=2&productId=10118&langId=-11&categoryId=15697&chosenPartNumber=00017133
De ska jag fylla med syrenblad, de brukar ju vara så himla fina vid midsommar. Men vad jag ska sätta i har jag inte klurat ut än. Antingen köper jag några blommor, typ rosor eller kallor eller så försöker jag få tag på vita syrener... Vi får se..
Ja, nu ska jag ringa prästen!! Kram kram till er alla!!
Shrek & Fiona:
Du kan få vita syrener av mig!!!! Förhoppningsvis blommar de då
Jag törs inte chansa på att några av mina trädgårdsblommor är som finast utan beställer mina av florist