• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • elvira78

Vad är 1koo? Är det en hemsida?

• FruÖlandstok

elvira78
    beror väl på.. vi skickar ut våra fyra månader innan exakt.. har sedan svarsdag senast en månad innan bröllopet. Detta då vi vill att många ska få detaljer om bröllopet i tid så dom hinner åka ner å boka resor å hotell å allt sånt ..

andra skickar små kort/saker å annat där det står att man ska spara datumet för deras bröllop å skickar inbjudningarna senare..

• Aussiegirl

1koo.com är en hemsida där man kan beställa klänningar till ett väldigt billigt pris jämfört med vad man kan få betala i Sverige. Jag har inte hört något dåligt om dem så jag chansade på att beställa en klänning där

Anledningen till att jag har börjat på korten redan är för att vi har några gäster som kommer från andra länder och dessa vill jag bjuda formellt så fort som möjligt. Resten av korten går inte ut förrän i maj tror jag!

• elvira78

Angående 1K00: är jag helt dum eller står det att dessa fanatastiska klänningar bara kostar typ 100 dollar? Det kan väl inte vara möjligt???

• Aussiegirl

Det är sant. Jag har beställt en och betalar inklive frakt: 1200kr!
    Jag beställde ihop med min kusin som också skall gifta sig. Hon ville ha korsettsnörning istället för dragkedja i ryggen. Det kostade 35kr att ändra.

• Tossi

elvira78
    Jag har bokat Salong Chic i Skara, brud kostar 650 (och tärna kostar 350), min mamma brukar klippa sig där.
    Vi ringde runt till alla salongerna och frågade, vad det kostade.

• elvira78

Aussiegirl: När ska du få klänningen? Skulle ju vara mycket intressant att få höra om de som kommer är lika fina som de ser ut på bilderna. I så fall MÅSTE jag ju också göra en beställning där. Innan törs jag inte, är så himla feg när det kommer till att beställa på internet.

• Tossi

Aussiegirl, jag ska också beställa min klänning från den sidan. Hoppas på att du berättar hur den blev.

• vårbrud2008

Jag väntar på min klänning från 1koo och det ska bli så spännande....

• Aussiegirl

Jag kan lägga upp bilder här så fort de kommer, men det blir nog inte förrän i maj... *väntar med spänning*

Svar på tråden September 2007 Nr 3