• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • Höstbrud-07

Klart jag förstår att jag inte måste ha stickat, jag undrar bara hur u och andra tänker kring det, det känns liksom märkligt med stickat till en vacker brudklänning...?

• vårbrud2008

Hej alla!

Nu har jag äntligen bokat kyrkan. Vi gifter oss den 15 sep klockan 15. Har dessutom preliminärbokat festlokalen, bestämt tider för möte med kocken och beställt klipptid hos frissan. Nu börjar det äntligen hända saker här och det är ju kul.

• vårbrud2008

Jag har föresten tänkt ha kashmirsjal till min axelbandslösa klänning.
    Funderar på det där med regn....
    En kompis till mig sydde en regnkappa av duschdrapperier för sökerhetsskull, men behövde aldrig använda den.

• TigerLinn

Höstbrud-07
    nu vet ja ju inte vilket datum ni gofter er men jag ska en en fint stickad sjal och har en vän som gifte sig förra hösten hon hade sjal de är ju lite vamare även om den är tunnt stickad men alla grö de som de vill å känner

• FruÖlandstok

Åh, idag fick vi prototypen av vår inbjudan på posten. Har än vän som ska göra inbjudningarna åt oss.. den var så mkt finare än vad vi trodde.. nu bara längtar jag till maj då vi kan skicka ut det.. å säga till folk att det är dags :)

• janson77

Ni som gifter er i september, när skickar ni inbjudan?

jag gifter mig i oktober och funderar på att skicka dom i juni, men det är kanske för tisigt? Kommer dock ha svårt att hålla mig

• FruÖlandstok

vi gifter oss 1/9 å skickar inbjudningarna 1/5 kommer att ha OSA 1/8

• Aussiegirl

Vi gifter oss 29 september och tänkte skicka ut i slutet av maj...

• janson77

Ok, men då vet jag att det känns lugnt att skicka dom i slutet på juni....

• September mys

vi gifter oss den 29 september och ska skicka inbjudningarna i början av juni

Svar på tråden September 2007 Nr 3