• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • Aussiegirl

Janson77:

Det var samma för oss. Vi skall gifta oss i slutet av september och när vi bokade kyrkan sa man att de inte hade satt schemat så långt ännu, så vet fortfarande inte vem vi får...

• lottentotten

Nu har jag gjort hælften av våra inbjudningar, fast vi har inte riktigt lyckats bli klara med gæstlistan, velar lite fram och tillbaka, så jag vet eg inte hur många inbjudningar jag behøver gøra...
    Har också lyckats spruta lim øver ett helt bord nær jag skulle fixa lite ljuslyktor *S*
    Och så har vi førhoppningsvis fått tag i en båt som kan ta oss mellan kyrkan och lokalen, en tioroddare
    Har också funderat på det dær om man behøver något varmare att ha på sig på kvællen men det kænns lite kaka på kaka nær jag ska ha sløja, svårt!

• mplusr

Väntar på mina inbjudningskort med spänning, ska bli jätte kul att göra dem!
    Vi gifter oss första september och tänker skicka inbjudningarna i början av april!

• lottentotten

Vi gifter oss 8:e och tænkte skicka våra inbjudningskort någon gång under juni. Men vi har redan sagt till de flesta så de har redan bokat datumet, hoppas jag

• September mys

Aussiegirl vart har du sett det gammeldagsa-paraplyet? *vill också ha*

inbjudnings korten ska skickas första veckorna juni.. osa 29/8.

idag har vi varit och bokat porslin, konsulterat fotografen och köpt papper till inbjudningskorten så nu ska jag köra igång med dom

• September mys

Vi är nog ute efter ett "riktigt" paraply som håller mot regn, det får gärna vara svart, eller silver men det är nog svårare att hitta

• September mys

Jag är så frusen av mig så jag måste nog ha nått att ha över axlarna i kyrkan också... men man vill ju inte dölja klänningen *svårt* ute kommer jag nog att ha en luddig bolero eller en jacka.

• TigerLinn

September mys

tänker som du jag har låtit en vännina sticka en sjal..

• September mys

TigerLinn -läckert! har en sjal som min mormor har stickat, ska ha ett halsband från farmor så det vore kanske en kul grej

Svar på tråden September 2007 Nr 3