• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • Eriks tjej

Billa: Jag gillade alldeles för många klänningar, kan inte välja! Men det lutar nog åt en Nixa 7100, trots att det inte alls var en sån jag hade tänkt mej innan. Så det kan bli!

• MrsMe

Jag skickade idag iväg 2 förfrågningar till salonger gällande hår och makeup. Får se om de har tid.
    Jag hade först tänkt mig en annan salong men det har gått troll där - var gång jag går in för att prata med hon som gör uppsättningar har hon varit iväg. Snart ger jag upp

• TigerLinn

Billa

de gick överförväntan måste jag erkänna..

• Eriks tjej

TigerLinn
    Hittade du klänningen med stort K? Får man veta vilken? Nyfiken!

• TigerLinn

Eriks tjej

jepp de gjorde jag älskar den verkligen kommer löängta ihjäl mig till dej kommer... försökt hitta bild på den på nätet men utan resultat...

det är en aspera 4096 vet du vart man kan hitta bild på den?? vill ha en bild batt drömma mig bort till e ju 3 månader till klänningen kommer :D

• Fjällina

Provade klänningar. Jätteroligt, verkligen.
    kanske blir det en sån här:
    C:\Documents and Settings\Åsa\My Documents\Bröllop\Linas kläder\IMG_20070323_0007_JPG.htm

• Fjällina

Funkade verkligen inte att länka. Får lägga över fotona på annat sätt senare..

• Tossi

Nu har vi varit hos floristen och gjort vår beställning, känns skönt att ha det avklarat.

Vi har börjat öva winervals också :)

Hur går det för er andra?

• majsanna

Jag håller just nu på och kollar florister och frisörer. Det skiljer en del i pris.
    Är det någon som har erfarenhet av Blomsterlandet när det gäller brudbuketter? Läste i en annan tråd att de hade något lägre pris än andra florister, men hur är kvaliteten?

• Tossi

Blomsterlandet brukar ha bra kvalité när jag handlat där och jo deras blommor är något billigare. Fast jag vet inte hur bra de är på binderi dock.

Svar på tråden September 2007 Nr 3