• Svar på tråden September 2007 Nr 3
  • TigerLinn

September mys

vi ahr inte kommit så långt att prata detaljer om tårta men jag har hört att den vita marsipanen är godast.. stämmer de?

inbjudningarna ska vi nog skicka i slutet av maj om jag inte minns fel....

ska ni förresten har ställning?? till era tårtot??

• September mys

inga ställningar de kommer att stå på bordet bara..

• September mys

har ingen aning om att marzipanen smakar olika beroende på färg, får väl ta med sambon på en prov smakning

• FruÖlandstok

Vi hade den diskussionen i helgen på ett födelsedagskalas.. är det verkligen skillnad? vi trodde bara det var olika färger..

• September mys

på en bröllopsmässa vi var på så hade de lakrids marzipan, men det var jag inte så förtjust i.. dock var den ju svart...

• TigerLinn

Ölandstok

tack för tipset...

fler tips på vart man kan köpa tårtställningar som man inte behöver göra hål i tårtan???

• elvira78

Hjälp! Jag ska gifta mig den 8:e i varnhems kyrka och har inte börjat med någonting än. Bara kyrkan är bokad. Är det verkligen nödvändigt att börja så här långt i förväg? Ni alla verkar ju nästan klara med allt?!

• FruÖlandstok

elvira78
    vi är långt ifrån klara.. vi har bokat festlokal & vigselförrättare då det är saker som kan vara bra å boka långt i förväg..

antar att det beror lite på när man gifter sig.. antar att det som vill gifta sig 7/7-07 behöver lite mer framförhållning.. och för att inte tala om vart man gifter sig..

• FruÖlandstok

fast jag har börjat stressa lite över klänningen.. hört att det kan vara 3-4 månader leverans på vissa.. å man vill gärna ha lite tid till ändringar eller en helt ny om det är tokigt galet..

Svar på tråden September 2007 Nr 3