Gifter du dig i Järvsö 2007??
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
Hör av dig vet já!
Hälsar Anna
maljor, problemet är att just den inte går att testa, men jo man kanske ska ge sig ut att prova för att se ungefär vad man trivs med :)
Har hittat klänningen ajg vill ha nu. hur har ni det?
Wicks.Vad spännande att du har hittat klänningen, vilken blev det? finns det bilder? man blir ju så nyfiken. Har ni kommit något längre i planeringen.
Jag lägger ut en länk till min sida på familjeliv, där kan du se min klänning, inbjudningskort och blommor som jag funderar på.
www.familjeliv.se/hem/demilo/galleri.php
demilo: jätte läcker inbjudan!
din klänning var jätte fin, får man fråga vart du köpt den?
denna vill jag ha:
www.juliusbridal.com/product.asp&Img=saily1
funderar mellan dessa slöjor:
www.juliusbridal.com/product.asp
www.juliusbridal.com/product.asp
vad tycker du (och varför)?
VIlken brudbuket av de på fl ska du ha?
hålelr på med inbjudningskorten nu. har nog hitat den perfekta lösningne då jag och sambon ahr så olika åsikt (han vill ha massa text på alla sidor, jag vill ha lite text och super enkelt... gällande allt annat är det tvärtom).
du kan få se sen när vi blivit kalra. funderar påa tt sprigna till coop och inhandla tjock papper och leka :D :D
hur långt innan sätter man osa?
Wicks: Tack för komplimangerna :) min klänning är från KIK och jag är såååå nöjd med den. Vad gäller blommor är jag mest inne på en blandning av pioner och rosor.
Angående OSA, jag tror att det är typ 6 veckor som är enligt etikett när det gäller OSA i alla fall enligt "etikett gurun" Ribbing.
Wicks: appropå klänningen som du länkat, jättefin. Vad gäller slöja så tycker nog jag översta länken, men det är nog mest för att den ser lite stilrenare ut. Men å andra sidan vad vet jag om sånt:)
Förresten, hur många gäster funderar ni på att bjuda? och har ni bestämt lokal än?
Hej tjejer,
Vad kul med en "ny" Hälsingebrud
Välkommen Wicks!
Jättefin klänning! Vad kostar en sådan?
Demilo:
Satan vad fin klänning du har hittat
Du är ju helt fantastiskt fin i den!!
Lustigt när jag tittade i ditt album så var det som att titta i mitt eget vad gäller blommorna
Maljors klänning såg jag också precis i dagarna också och den var ju också helt fantastisk!
Vilka tjejer våra m2b har inte sant?
Hur går det föresten med era festprogram?
Jag har börjat lite smått med vigselprogrammet nu. Har äntligen bestämt psalmer och solosånger, skönt...
På lördag ska jag till butiken där jag köpte min klänning för att få de upplagd nu när jag ÄNTLIGEN hittat ett par skor som jag ska ha
/anna
Annapanna71:Vad glad jag blir för så fina kommentarer, det tackar jag för! Vi ska börja lägga upp festprogrammet imorgon med våra toastmaster/madame. Vigselprogrammet får vänta tills vi träffat prällen. Har ni andra träffat prästen än?
Jag börjar faktiskt att känna av att detta äntligen ska hända och just nu känns det pirrigt värre:)
demilo : är mestr inne på första med (ang slöja).
Vi blir med 99% sannolik utomhus så det blir ingen lokal utan snarare en äng. ska troligen upp på måndag och kika omkring.
Vi blir 50-60 personer, eller snarare så många inbjudna. Hur många kan man räkna med kommer? Alla utom två (sambons ena syster + partner) bor i sverige, men på väldigt varierande avstånd. Det är istortsett bara mina vänner som inte har rötterna i ljusdal på något sätt (släktingar m.m.)
annapanna71: gamal kanske man säger. är från hälsingland egentligen, men numer uppsalabo.
klänningen kostar 100$ + frakt (55$) + ev tullavgift och moms.
med festpogram menar ni vad som ska vara när eller hur menar ni? är det kyrka som gäller för er alla?
har problem med inbjudan av mormor... hon kan inte gå utan åker rullstol utomhus (rullator inne). i grunden måste vi ha någon som tar hand om hene om hon ska kommavilket skapar bekymmwer. hur gör man?