• annapanna71

Gifter du dig i Järvsö 2007??

Vore kul att få kontakt med några som gifter sig i Järvsö eller kanske Ljusdal under 2007
    Själv gifter jag mig 30 juni i Järvsö.
    Hör av dig vet já!

Hälsar Anna

• Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??
  • maljor

Vi gjorde exakt likadant
    Har frågat vad folk har tyckt och ingen har tyckt att det var dåligt/girigt/el. liknande

• demilo

Vad skönt att höra :) Vilken lättnad, har gått och funderat på det här sen vi skickade ut inbjudningarna. Det är ingen som sagt något om det vilket gör det svårt att veta hur det tas emot.
    Vad bra att ni finns här som man kan fråga och få vettiga ärliga svar :)

• annapanna71

Det lät ju kanon att gör aså som ni har gjort med all övrig info!!
    Vi skrev bara ett infobland ang boendet, lite om festen, vilka som är toastmaster och toastmadame osv så dom kunde vända sig till dem vad gäller tal, mat osv.
    Då hade man ju kunnat skriva dit om baren och önskelista...skit också att vi inte tänkte på det!!
    Ja, ja det blir nog bra ändå...hoppas jag...

• annapanna71

Hej tjejer,

Jag behöver hjälp!
    Hur ska ni göra med musiken på festen??
    Vi är oense jag och min sambo...
    Han tycker det är ok att hyra ett band för 6-8000 medan jag vill att vi hyr en DJ eller liknande. Jag anser att vi inte har råd och tycker att man måte kunna komma undan billigare.
    Hur ska ni göra med musiken på ert bröllop?
    Hjälp!!

• demilo

Vi ska ha band, som tur är får vi det som gåva från svärföräldrarna :)
    Det var viktigt för både mig och m2b eftersom vi hållt på mycket med musik själva. Vi frågade även om sångaren kunde ställa upp att sjunga i kyrkan. Jag menar dom får ju rätt mycket pengar. Det var inga problem :)
    Samtidigt har jag varit på bröllop med DJ som varit skoj. Det är nog mest en fråga om smak och ekonomi :)

• vickanvicky

demilo:

Hej!
    Ja min tanke är att blommorna ska gå bakom ryggen... annorlunda så som jag vill ha det:)

• annapanna71

demilo:

Du kanske kan hoppa in som DJ på mitt bröllp
    Skämt och sido, vet du någon som man skulle kunna fråga??

• demilo

Jag känner bara till dom som brukar vara DJ på uteställena. Kanske inte dom som är aktuell nuförtiden :)
    Vet att en kille som jag gick i samma klass som på högstadiet kört som DJ, Johan Sved heter han. Men jag vet inte om han gör det nu för tiden. Tror du inte man kan ringa till typ Stadt, järnvägs och höra vilka DJ´s dom använder.

• annapanna71

Tack för goda råd demilo
    Jag kollar!

//A

• vickanvicky

Ring torön i järvsö de brukar ha duktiga trubbadurer på sommaren där...

Svar på tråden Gifter du dig i Järvsö 2007??